×
آخرین اخبار

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:
گسترش چتر بیمه روستاییان و عشایر موجب تحقق عدالت می‌شود

  • کد نوشته: 83292
  • ۱۴۰۱-۰۱-۱۶
  • 751 بازدید
  • مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: گسترش چتر بیمه در جامعه به ویژه میان روستاییان، کشاورزان و عشایر موجب تحقق عدالت می‌شود.

    گسترش چتر بیمه روستاییان و عشایر موجب تحقق عدالت می‌شود

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از قزوین، بیت الله برقراری روز سه شنبه در مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین افزود: متاسفانه این صندوق را در استان و کشور کمتر می شناسند درحالیکه کارکرد آن بسیار مهم و کلیدی است.

    وی همچنین گفت: همه کارمندان یک دستگاه و سازمان بیمه هستند ولی کشاورزان، روستاییان و عشایر که ولی نعمت ما هستند بیمه نداشتند و این صندوق برای رفع این مشکل راه اندازی شد.

    برقراری با بیان اینکه یکی از مولفه های تحقق عدالت گسترش پوشش بیمه است، افزود: باید چتر بیمه میان مردم گسترش یابد تا روزی را شاهد باشیم که همه آحاد جامعه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

    برقراری گفت: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر، یک مجموعه آرمانی است و با افرادی سروکار دارد که مولدان و میراث داران کشور هستند.

    مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: زحمات و درد و رنج این قشر را واقف هستیم که در ابعاد مختلف امنیت سیاسی، غذایی و اجتماعی کشور تاثیر گذار بوده و تضمین کننده امنیت جامعه هستند.

    وی گفت: ما به این جامعه هدف خدمت می کنیم که موفقیت در خدمت به آنها نیازمند نگاه دینی و اسلامی مدیران است.

    برقراری اضافه کرد: امسال با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است که می توانیم با کارگزاران سازمان که در خط مقدم بیمه اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار تلاش می کنند عملکرد مثبتی در این زمینه داشته باشیم.

    وی اضافه کرد: هم اکنون یک هزار و ۸۰۰ کارگزار بیمه اجتماعی در کشور تلاش می کنند و ما می توانیم در حوزه دانش بنیان ها نیز فعالیت داشته باشیم.

    مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: امسال با نگاه علمی طرح بیمه اجتماعی را تدوین کردیم که با سه هزار ساعت گفت و گو در قالب نگاه دانش بنیان بررسی شد و پنج برنامه بسیار علمی مبتنی با شعار سال نیز تدوین شده تا ۳۰ پروژه بسیار مهم و اثربخش در این حوزه اجرا شود.

    وی تصریح کرد: در این دولت که با نگاه جهادی و انقلابی کار می کند باید ما نیز با نگاه جهادی تلاش کنیم و زمان برای ما اهمیت نداشته باشد تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

    این مسوول اضافه کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری آینده روشنی در انتطار ملت ایران است و باید تلاش صادقانه و مجاهدانه با رویکرد انقلابی با استفاده از نیروهای جهادی داشته باشیم که در این صورت، بدون شک موفقیت حاصل خواهد شد.

    وی گفت: قزوین از استان های توسعه یافته کشور است و موقعیت خوبی دارد و باید تلاش بیشتری شود تا این صندوق در استان متحول شود.

    این مسوول با بیان اینکه تغییر و تحول در نظام اداری کاملا طبیعی است، افزود: ما تلاش کردیم از ظرفیت بدنه سازمان برای انتخاب مدیران استفاده کنیم و باید از زحمات حجت الاسلام سید محمود عرب در مدت تصدی ریاست این صندوق در استان تقدیر نماییم.

    در ادامه یوسف علیزاده از کارشناسان این صندوق در استان به عنوان مدیرجدید صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر قزوین معرفی شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *