×
آخرین اخبار

فرماندار شهرستان امیدیه تاکید کرد:
همه تلاش مسئولان ادارات باید رسیدگی به امور مردم باشد

  • کد نوشته: 39714
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۵
  • 417 بازدید
  • فرماندار شهرستان امیدیه گفت: همه تلاش مسئولان ادارات این شهرستان باید رسیدگی به امور مردم باشد. سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهارکرد: خدمت به مردم و رسیدگی به امورات و مشکلات آنها باید دغدغه همیشگی مسئولان این شهرستان باشد. نماینده عالی دولت درامیدیه: رسیدگی و حل مشکلات مردم […]

    همه تلاش مسئولان ادارات باید رسیدگی به امور مردم باشد

    فرماندار شهرستان امیدیه گفت: همه تلاش مسئولان ادارات این شهرستان باید رسیدگی به امور مردم باشد.
    سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهارکرد: خدمت به مردم و رسیدگی به امورات و مشکلات آنها باید دغدغه همیشگی مسئولان این شهرستان باشد.
    نماینده عالی دولت درامیدیه: رسیدگی و حل مشکلات مردم را از مهمترین کارها و برنامه های مسئولین ادارات این شهرستان عنوان کرد و افزود: مسئولان شهرستان وظیفه دارند با جدیت به امورات مردم رسیدگی کنند و نهایت اهتمام و تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

    رفیعی ادامه داد: حل مشکلات مردم باید اولویت اول مسئولان باشد تا از شکل گیری هرگونه نارضایتی جلوگیری شود. سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در پایان گفت: به منظور حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی مردم فرمانداری این شهرستان ، پاسخگویی و پیگیری مستمر را دردستور کار خود قرار دارد.
    درخواست اشتغال، پرداخت تسهیلات، ارائه برخی از خدمات عمومی روستایی و شهری، تامین آب کشاورزی، آسفالت معابر شهری و روستایی، روشنایی معابر شهری و روستایی ، از جمله محورهای درخواستی و درددل مردم شهرستان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *