×
آخرین اخبار

برای تخریب یکدیگر اصل نظام را زیر سوال نبریم

  • کد نوشته: 18650
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۸
  • 613 بازدید
  • طیبه سیاوشی شاه عنایتی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید اخلاق سیاسی را رعایت کنیم و برای تخریب یکدیگر اصل نظام را زیر سوال نبریم چرا که این یک روش ضداخلاقی است.
    برای تخریب یکدیگر اصل نظام را زیر سوال نبریم
    به گزارش دیدگاه نیوز، وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق سیاسی اظهار داشت: نمی‌توان گفت: تمام موارد اخلاقی در یک امر سیاسی رعایت می‌شود، ولی اگر حداقل بخشی از آن به اخلاق سیاسی سپرده نشود، مسلما جفای به مردم و نظام خواهد بود، چرا که ما همیشه گفته‌ایم که مردم از کسانی که بر آن‌ها حکومت می‌کنند به خوبی می‌آموزند.

    سیاوشی با اشاره به اینکه اکنون در آستانه انتخابات قرار داریم، افزود: بحث، بحث جناحی نیست. بحث این است که اخلاق سیاسی را رعایت کنیم. برای تخریب یکدیگر، اصل نظام را زیر سؤال نبریم. چرا که این روش ضداخلاقی است. من همیشه می‌گویم در این مملکت باید هم اصولگرا باشد و هم اصلاح‌طلب، و حتی مخالفان این دو جناح هم باشند. در این صورت است که زندگی مردم قاعدتا زندگی عادی‌تر و از یک رفاه حداقلی برخوردار خواهد بود. در صورت نبود هر کدام از اینها، نظام تبدیل به نظام کاملا تمامیت‌خواه، می‌شود، ولی وجود این‌ها می‌تواند به نفع نظام باشد.

    این نماینده مجلس ادامه داد: اینکه کسی بخواهد مرا را نقد کنید و بگوید که این کارتان نادرست بوده اشکالی وجود ندارد، ولی اشکال از آنجا شروع می‌شود که بعضا به الفاظ زشت می‌رسد. اینجاست که تخریب‌ها شروع می‌شود و پایان اخلاق سیاسی است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *