×
آخرین اخبار

نخستین اردوی آموزشی فرماندهان و سرگروه‌های طرح ملی یاس در خوزستان به کار خود پایان داد

  • کد نوشته: 104653
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۷
  • 232 بازدید
  • دزفول-خبر روز- نخستین اردوی آموزشی فرماندهان و سرگروه های طرح ملی یاوران آسیب ستیز با همکاری هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر سه شنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد دزفول به کار خود پایان داد.

    نخستین اردوی آموزشی فرماندهان و سرگروه‌های طرح ملی یاس در خوزستان به کار خود پایان داد

    به گزارش دیدگاه نیوز مدیر کل هلال احمر خوزستان عصر سه شنبه در آیین اختتامیه این برنامه در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی دزفول گفت: یکی از اولویت ها و اهداف اصلی کمیته امداد طی سال‌های اخیر توانمندسازی خانواده های تحت پوشش و توانمندسازی اقتصادی، ایجاد اشتغال و درآمد باثبات برای آنها بوده است.

    جمال شیبه توانمند سازی اجتماعی و فرهنگی را از دیگر اولویت های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: تلاش بر این است خانواده ها وارد اجتماع و عرصه های جامعه شوند به همین منظور طرح ارزشمند یاس که یکی از مصداق های توانمندسازی اجتماعی خانواده ها است را با همکاری هلال احمر اجرا کردیم.

    وی ادامه داد: مددجویان با این طرح وارد عرصه های اجتماعی شدند و افرادی که تا دیروز حس مددجو بودن و نیاز به حمایت را تجربه می کردند امروز به مددکار تبدیل شدند.

    شبیه اظهارداشت: تفکر مددجو در این طرح و در خانه‌های هلال تغییر کرده و تاکید شده به این نتیجه برسند که در آینده نیازمند دستگاه های حمایتی نباشند و به افراد مولد تبدیل و در جامعه تاثیرگذار شوند.

    وی افزود: در کشوری زندگی می کنیم که بحران ها و حوادث طبیعی زیادی اتفاق می افتد و در شرایط بحرانی تا زمان اطلاع‌رسانی به ارگان های امدادرسان مدت زمان زیادی طول می کشید؛ اکنون اعضای این طرح نمایندگان مجموعه هلال احمر هستند که مدیریت و مددرسانی می‌کنند.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه کمیته امداد در برنامه های آینده تمام قد در خدمت است، گفت: دختران و خواهران ما وارد اجتماع شدند و توانستند ظرفیت ها را شناسایی کنند.

    وی افزود: اگر اعضای خانه هلال بخواهند حرفه ای را فرا بگیرند کمیته امداد هزینه های آموزش را تقبل و تسهیلات لازم را برای اشتغال ارائه می کند.

    شبیه از همکاری هلال احمر قدردانی و اظهار امیدواری کرد افرادی که آموزش داده شدند در آینده نزدیک به افراد مولد تبدیل شوند.

    به گزارش دیدگاه نیوز اختتامیه نخستین اردوی آموزشی فرماندهان و سرگروه های طرح ملی یاوران آسیب ستیز عصر سه شنبه با سید علی منیری معاون دانشجویی جمعیت هلال احمر کشور و حسین رجبی مدیرکل امور هماهنگی و ارتباطات کمیته امداد کشور و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *