×
آخرین اخبار

پلیس صهیونیستی: حکم اتهامات نتانیاهو تکان‌دهنده خواهد بود

  • کد نوشته: 8088
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۴
  • 665 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ مقام پیشین پلیس رژیم صهیونیستی گفت: در صورت اعلام شدن حکم اتهامات فساد مالی بنیامین نتانیاهو، زلزله‌ای در اسرائیل به پا خواهد شد.   یکی از مشاوران سابق پلیس رژیم صهیونیستی گفت نظر قانونی درباره اتهامات فساد مالی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم طی هفته‌های آینده اعلام می‌شود و عواقب آن نیز […]

    پلیس صهیونیستی: حکم اتهامات نتانیاهو تکان‌دهنده خواهد بود

    دیدگاه نیوز/ مقام پیشین پلیس رژیم صهیونیستی گفت: در صورت اعلام شدن حکم اتهامات فساد مالی بنیامین نتانیاهو، زلزله‌ای در اسرائیل به پا خواهد شد.

     

    یکی از مشاوران سابق پلیس رژیم صهیونیستی گفت نظر قانونی درباره اتهامات فساد مالی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم طی هفته‌های آینده اعلام می‌شود و عواقب آن نیز بسیار تکان‌دهنده خواهد بود.

     

    «لیور هورو» مقام پیشین پلیس صهیونیستی طی سخنرانی در همایشی در «الیات» گفت بعد از اعلام نظر پلیس درباره محکومیت نتانیاهو، پارلمان اسرائیل (کنست) برگزاری انتخابات زودهنگام در ماه می سال آینده را اعلام می‌کند.

     

    به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی درباره محکومیت نتانیاهو نیز گفت: «شامل اطلاعات زیادی – از جمله اتهامات و افراد دخیل – که تاکنون نمی‌دانستیم می‌شود و در اینجا زلزله ایجاد می‌کند.»

     

    این در حالی است که نتانیاهو هفته قبل به خاطر ۳ پرونده فساد مالی، دریافت رشوه و سوء استفاده از قدرت، برای هفتمین بار مورد بازجویی پلیس قرار گرفت.

     

    نتانیاهو تحت پرونده موسوم به «۱۰۰۰» به دریافت رشوه و کمک‌های مالی غیرقانونی خارجی، تحت پرونده «۲۰۰۰» به سوء استفاده از قدرت و پرداخت رشوه به نشریه «یدیعوت آحارونوت» جهت حمایت و پوشش ویژه، و تحت پرونده «۳۰۰۰» به زد و بند در جریان خرید زیردریایی‌های اتمی از آلمان متهم است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *