×
آخرین اخبار

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در تمجید از فاطمه ایرانی:
مدیر روابط عمومی استانداری از جنس این حوزه و آگاه به امور است

  • کد نوشته: 26363
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۰
  • 485 بازدید
  • ا معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مدیر روابط عمومی استانداری از جنس این حوزه و به خوبی بر موضوع ارتباط با جامعه، اصحاب رسانه و اهمیت آنها آگاهی دارد.
    مدیر روابط عمومی استانداری از جنس این حوزه و آگاه به امور است

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، دکتر محمود ثمینی در نشست صمیمی با کارکنان روابط عمومی استانداری لرستان که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد،اظهار داشت: عملکرد روابط عمومی استانداری با مدیریت خانم ایرانی در زمینه انعکاس اخبار و رویدادها بسیار خوب و قابل تقدیر است.

    وی افزود: روابط عمومی استانداری نقش راهبری و هماهنگ کننده سایر روابط عمومی ها را در استان ایفا می کند و در این زمینه می تواند کمک کننده در امور باشد.

    معاون استاندار با اشاره به نقش تسهیل گری روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباط میان مردم و حاکمیت است که با رعایت اصل صداقت، مشکلات و معضلات جامعه را به مسئولین منعکس می کند تا در جهت رفع آنها اقدام شود .

    ثمینی افزود: ارتباط موثر‌ روابط عمومی استانداری با مسئولین و سایر روابط عمومی ها زمینه همفکری و هم افزایی را فراهم و موجب چاره اندیشی برای مشکلات خواهد شد.

    وی در ادامه صبر و شکیبایی را از خصوصیات اخلاقی نیروهای روابط عمومی عنوان کرد و بیان داشت: روابط عمومی ها با مدیریت ارتباط، موضوعات مطروحه مردم و دستگاه‌های اجرایی را در قالب خبر انعکاس دهند.

    در پایان این نشست معاون استاندار ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد روابط عمومی استانداری، با اهداء لوح سپاس از کارکنان این حوزه تقدیر به عمل آورد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *