×
آخرین اخبار

فرماندار امیدیه: جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تحقق مهاجرت معکوس مستلزم توجه ویژه و عملی کردن توسعه پایدار روستاها می باشد

  • کد نوشته: 29984
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • 495 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه جلسه ای که با حضور سید مهران رفیعی فرماندار، سلامی معاونت عمران و برنامه ریزی فرمانداری و بهمنی بخشدار جایزان، در دفتر الهایی مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان به بررسی و حل مشکلات روستاها در این جلسه که حرباوی قائم مقام شرکت آبفا استان خوزستان نیز […]

    فرماندار امیدیه: جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تحقق مهاجرت معکوس مستلزم توجه ویژه و عملی کردن توسعه پایدار روستاها می باشد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه جلسه ای که با حضور سید مهران رفیعی فرماندار، سلامی معاونت عمران و برنامه ریزی فرمانداری و بهمنی بخشدار جایزان، در دفتر الهایی مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان به بررسی و حل مشکلات روستاها در این جلسه که حرباوی قائم مقام شرکت آبفا استان خوزستان نیز حضور داشتند سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در این جلسه اظهار کرد: توجه و رسیدگی و حل مشکلات و توسعه پایدار روستاها پیش نیاز جلوگیری از مهاجرت روستاییان عزیز هست.

    وی افزود: امروز به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد تحولات خوبی در زیر ساخت ها و امکانات خدماتی روستا ها هستیم ولی واقعیت این هست که در برخی مناطق روستایی محرومیت و کم برخورداری مشهود است.

    وی ادامه داد؛ برای حل مشکلات روستاییان باید نهایت تلاشمان را بکار گیریم تا انشالله شاهد توزیع عادلانه امکانات در بین همه اقشار جامعه باشیم.

    مهندس الهایی مدیر کل امور روستایی و مهندس حزباوی قائم مقام شرکت آبفار خوزستان قول مساعد برای پیگیری و حل مشکلات روستاهای شهرستان امیدیه داد. در پایان: حل مشکل آب شرب روستاهای بخش مرکزی و بخش جایزان پیگیری تامین قیر مشارکتی جهت آسفالت روستاهای بخش مرکزی و بخش جایزان با اولویت روستاهایی که زیر سازی معابر آنها تکمیل می باشد.

    بررسی امکان سرمایه گذاری دهیاری ها و شرکتهای تعاونی بخش مرکزی و جایزان، در بورس ارائه سند چشم انداز معیشتی روستاهای شهرستان امیدیه  از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *