×
آخرین اخبار

سفینه شاتل در مسجدسلیمان به زمین نشست + جزئیات

  • کد نوشته: 6298
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۹
  • 1298 بازدید
  • دیدگاه نیوز / پریسا طاهری –  گروه شرکت‌های شاتل، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.  گروه شرکت‌های […]

    سفینه شاتل در مسجدسلیمان به زمین نشست + جزئیات

    دیدگاه نیوز / پریسا طاهری –  گروه شرکت‌های شاتل، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است. 

    گروه شرکت‌های شاتل به‌عنوان اولین ارایه‌کننده‌ی فناوری +ADSL2 در کشور، سهم بزرگی از مشتریان اینترنت پرسرعت و خدمات تکمیلی آن را چه در میان کاربران خانگی و چه در میان شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده است. به گونه‌ای که بیش از سه میلیون نفر از کاربران خانگی و شرکت‌ها و سازمان‌ها در سراسر کشور از بیش از ۸۰۰ هزار سرویس فعال و خدمات اینترنت پرسرعت شاتل بهره می‌گیرند. که این تعداد به همراه استفاده کننده از دیگر خدمات شاتل این شرکت را به نامی شناخته شده و قابل اطمینان در میان شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات اینترنت در کشور تبدیل کرده است.

    مدیران و کارکنان این شرکت در تلاش برای ارایه‌ی ایده ه‌ها و خدمات نوین هرگز از پا ننشسته‌اند و با تلاشی شبانه‌روزی در اندیشه‌ی دست‌یابی به نام و جای‌گاهی بالاتر در بازار و در نهایت دست‌یابی به رضایت و خوشنودی مشتریان هستند.

    این افتخار را داریم که عنوان نمائیم با پیگیری های بعمل آمده فرصت استفاده از خدمات متنوع گروه شرکت های شاتل در مسجدسلیمان پیش آمده و شهروندان عزیز مسجدسلیمانی می توانند از سرویس های متنوع و با کیفیت این شرکت استفاده نمایند. 

    برای اطلاع از تعرفه و نوع سرویس های ارائه شده در مسجدسلیمان می توانید با شماره تلفن های ۴۳۲۶۳۷۷۶-۰۶۱، ۰۹۳۶۹۶۱۸۲۵۵ و یا ۱۵۲۵ تماس حاصل نموده، به آدرس SHATEL.ir مراجعه کرده و یا به نمایندگی شاتل در مسجدسلیمان به آدرس: پنج بنگله، روبروی مبل ایران مراجعه فرمائید.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *