×
آخرین اخبار

بازارچه کالای همراه ملوان شادگان افتتاح شد

  • کد نوشته: 5477
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۲
  • 736 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح بازارچه کالای همراه ملوان به خبرنگاران گفت:دولت سعی دارد تا با ایجاد زمینه مناسب کسب و کار و تجارت، معیشت مرزنشینان را تسهیل کند. وی اظهار داشت: با موافقت کمیسون اقتصادی دولت واردات از بندر شادگان مشمول ۱۰درصد تخفیف عوارض گمرکی […]

    بازارچه کالای همراه ملوان شادگان افتتاح شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح بازارچه کالای همراه ملوان به خبرنگاران گفت:دولت سعی دارد تا با ایجاد زمینه مناسب کسب و کار و تجارت، معیشت مرزنشینان را تسهیل کند.
    وی اظهار داشت: با موافقت کمیسون اقتصادی دولت واردات از بندر شادگان مشمول ۱۰درصد تخفیف عوارض گمرکی و بازرگانی شد و به این ترتیب زمینه مناسب برای توسعه بندر تجاری شادگان فراهم شد.
    جعفری نسب فرماندار شادگان گفت: بازارچه کالای همراه ملوان شادگان در فاز اول با ۶ غرفه برای ۳۰ نفر اشتغالزایی ایجاده کرده و امید می رود با راه اندازی فاز دوم آن نیز برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شود.
    نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نزدیک بودن بندر شادگان به شهرستان های اهواز و ماهشهر فرصت و زمینه مناسبی برای رونق گرفتن آن را فراهم کرده است.
    حجت الاسلام مجید ناصری نژاد تفاوت قیمت و مناسب بودن قیمت کالاهای بازارچه ملوانی شادگان با مقایسه با شهرهای دیگر را یکی از ویژگی های آن عنوان کرد و بیان داشت:شادگان با دارا بودن ۵۴ کیلومتر مرز آبی توانایی تبدیل شدن به یکی از مهمترین بنادر استان را داراست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *