×
آخرین اخبار

اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی فعال و غیر فعال

  • کد نوشته: 4394
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۲
  • 712 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان معاون فرماندار این شهرستان گفت: به منظور ایجاد اشتغال و افزایش تولید و رفع مشکل کمبود نقدینگی به واحدهای صنعتی فعال و غیر فعال و طرحهای صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود. نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان از اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای […]

    اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی فعال و غیر فعال

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان معاون فرماندار این شهرستان گفت: به منظور ایجاد اشتغال و افزایش تولید و رفع مشکل کمبود نقدینگی به واحدهای صنعتی فعال و غیر فعال و طرحهای صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

    نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان از اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی فعال و غیر فعال خبر داد و گفت: به منظور رفع مشکل کمبود نقدینگی، تکمیل ظرفیت واحدهای فعال و راه اندازی واحدهای به بهره برداری رسیده غیر فعال و تکمیل طرحهای نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.
    معاون فرماندار شادگان پرداخت این تسهیلات را در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید عنوان کرد و یادآور شد با توجه به محدودیت زمانی تعیین شده ، واجدین شرایط دستورالعمل تامین مالی بنگاههای کوچک و متوسط هرچه سریعتر به شرکت شهرکهای صنعتی مراجعه و اقدامات بعدی را انجام دهند.
    وی تصریح کرد پرداخت تسهیلات بانکی مورد نظر به منظور سازماندهی فعالیتها و حمایت های دولت برای دستیابی به توزیع عادلانه منابع ، افزایش تولید و صادرات غیر نفتی، تحرک اقتصادی و افزایش فرصت های شغلی بوده و طرح‌های سازمان صنعت معدن و تجارت، واحدهای تعاونی و طرحهای که از طریق جهاد کشاورزی مجوز گرفته اند را شامل می شود.
    آلبوغبیش در ادامه میزان و شرایط تسهیلات و مدت زمان باز پرداخت برای بنگاههای کوچک تا سقف ۱۰ میلیارد ریال، بنگاههای متوسط تا سقف ۳۰ میلیارد ریال و طرحهای نیمه تمام بالای ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی تا سقف ۲۰میلیارد ریال بوده و بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش یکسال با قابلیت تمدید و بازپرداخت تسهیلات سرمایه ثابت بنا به تشخیص کار گروه ۳ تا ۵ سال و نرخ سود تسهیلات مطابق با مصوبه شورای پول و اعتبار کشور می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *