×
آخرین اخبار

استاندار لرستان:
ضرورت همکاری بیشتر مردم در کنترل بیماری کرونا

  • کد نوشته: 26622
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۳
  • 407 بازدید
  • استاندار لرستان به نقل از رئیس جمهور کفت: طبق آخرین گزارش ها بیماری کرونا در اکثر استان ها در حال کنترل است.
    ضرورت همکاری بیشتر مردم در کنترل بیماری کرونا

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور جمعی از وزرا و استانداران سراسر کشور برگزار شد، به نقل از دکتر روحانی اظهار داشت: طبق آخرین گزارش های ارائه شده خوشبختانه با اقدامات انجام شده و همکاری خوب مردم بیماری کرونا در اکثر استان ها در حال کنترل است.

    وی با اشاره به ضرورت همکاری مردم در کنترل بیماری کرونا، اظهار داشت: در استان لرستان متأسفانه هنوز به مرحله کنترل بیماری نرسیده‌ایم و لازم است مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها بیشتر توجه داشته باشند.

    استاندار لرستان ضمن تاکید بر اینکه وضعیت در ۴شهرستان استان مطلوب نیست، افزود: شهرستان های خرم آباد، دورود، بروجرد و دلفان به لحاظ بیماری شرایط مناسبی نداشته و استان را در وضعیت قرمز یا زرد قرار داده اند که علاوه بر تهدید سلامت مردم، مشکلات اقتصادی را نیز در پی داشته است.

    خادمی در ادامه تصریح کرد: از مصوبات جلسه امروز، ساعت کاری کارمندان دولت بود که مقرر شد از ابتدای هفته آینده ادارات با تمام ظرفیت و از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ به فعالیت خود ادامه دهند و موضوع مرخصی یک سوم کارکنان منتفی می شود .
    وی در پایان با اشاره به دستورالعمل جدید عنوان شده با موضوع شهید خدمت، گفت: از دیگر مصوبات امروز، مطرح شدن موضوع شهید خدمت برای افرادی که در مراکز درمانی و بهداشتی بر اثر بیماری کرونا فوت می شوند، بود که مقرر گردید در این رابطه کمیته ای تشکیل و پس از بررسی پرونده ها، در سطح ملی اقدامات نهایی انجام شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *