×
آخرین اخبار

از نظافت و ظاهر شهرستان هندیجان رضایت ندارم

  • کد نوشته: 5598
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۶
  • 749 بازدید
  • فرماندار هندیجان تسریع کرد: من از نظافت شهرستان راضی نیستم و تعارفی با کسی ندارم ، سلامت مردم برای ما مهم است و در خصوص پایدار شدن شهرستان باید تلاش شود .چهره شهر واقعا زیبنده و در شان مردم نیست.

    از نظافت و ظاهر شهرستان هندیجان رضایت ندارم

    دیدگاه نیوز/ ناصر حکیمی -کورش مودت فرماندار هندیجان در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار کرد: هندیجان یکی از مناطق محروم استان خوزستان قراردارد و با توجه به محرومیت شهرستان از لحاظ بهداشت کارهای خوبی صورت نگرفته و از مهمترین بحث در کشور و استان خوزستان بهداشت قراردارد .بخش عمده ای از کارهای مربووط به شهرداریها وضعیت ظاهری شهرستانها مطلوب بودن است ولی متاسفانه در شهرستان هندیجان کار نظافت به کندی صورت میگیرد .

    نماینده عالی دولت در  شهرستان هندیجان افزود: عرضه ی مواد غذایی در هندیجان بدون بهداشت توزیع میشود ، وضعیت بهداشت بازارچه ماهی و میگو بسیار نگران کننده و اسف بار است .

    وی در خصوص سگهای ولگرد اشاره اش مسئولین دستگاهای مربوط با جدیت تلاش کنند و برای نگهداری سگهای ولکرد چاره اندیشی داشته باشند .

    مودت با انتقاد از برخی مسئولین در خصوص جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی عنوان کرد: متاسفانه برخی از دستگهای اجرائی در جلسه حضور پیدا نمیکنند و من به عنوان نماینده عالی دولت غیبت ٱنان را به مدیران کل ٲنان در استان اعلام خواهم نمود و من از حق مردم دفاع خواهم کرد ، سلامت شهروندان مهم است .

    وی همچنین در خصوص کانالهای روباز در روستاها عنوان داشت : از دهیاران و بخشداران و شهرداران می خواهیم که برای جلوگیری از شناکردن نوجوانان جلوگیری کنند که خدایی ناکرده اسیبی به این قشر وارد نشود. 

    ایشان در پایان از شهرداریهای شهرستان خواست که وضعیت ظاهری شهر هندیجان و زهره برای ما مهم است و ایشان همچنین از افتتاح دستگاه دیالیز و سونوگرافی در هفته دولت خبر دادند و از مسئولین ٱب و فاضلاب خواسته شد که برای وضعیت ٲب شرب تلاش هر چه بیشتری انجام دهند .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *