×
آخرین اخبار

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا :
آتش سوزی مراتع در اندیکا مهار شد/ با عوامل انسانی آتش سوزی جنگل ها و مراتع برخورد قاطعانه خواهد شد

  • کد نوشته: 16404
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۸
  • 618 بازدید
  • پریسا طاهری/ دیدگاه نیوز– رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا از مهار آتش سوزی در دو منطقه از این شهرستان خبر داد. سید احمد موسوی افزود: دو آتش سوزی در منطقه پای آب شلال رخ داد آتش سوزی اول در ساعت۱۲ ظهر دیروز اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای منابع طبیعی به محل اعزام […]

    آتش سوزی مراتع در اندیکا مهار شد/ با عوامل انسانی آتش سوزی جنگل ها و مراتع برخورد قاطعانه خواهد شد

    پریسا طاهری/ دیدگاه نیوز– رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا از مهار آتش سوزی در دو منطقه از این شهرستان خبر داد.

    سید احمد موسوی افزود: دو آتش سوزی در منطقه پای آب شلال رخ داد آتش سوزی اول در ساعت۱۲ ظهر دیروز اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای منابع طبیعی به محل اعزام شدند و با تلاش نیروها این آتش سوزی مهار گردید. اتش سوزی دوم در ساعت ۲ نیمه شب شنبه رخ داد که این آتش سوزی بعد از ۳ ساعت تلاش نیروهای اعزامی به طور کامل اطفاء شد.

    وی همچنین از آتش سوزی در منطقه چگارمان ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته خبر داد که این آتش سوزی نیز مهار شد و توسط نیروهای اعزامی از گسترده شدن آن جلوگیری به عمل آمد.

    موسوی عامل انسانی را در بروز این آتش سوزی عنوان کرد و افزود: حفط مراتع و جنگل ها وظیفه همه ماست و خسارت به مراتع و جنگل ها غیر  قابل گذشت و چشم پوشی است.

    وی ادامه داد: بدون شک هر آتش سوزی که عامل انسانی مسبب آن باشد نسبت به شناسایی مسبب و تحویل به دستگاه قضایی و برخورد قاطعانه با آن اقدامات جدی صورت می پذیرد.

    رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا در پایان افزود : میزان خسارات وارده در این حادثه در دست بررسی می باشد.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *