×
آخرین اخبار

نقد و بررسی فیلم سونیک ۲ + لینک دانلود نیم بها

  • کد نوشته: 84778
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۴
  • 1863 بازدید
  • فیلم سونیک خارپشت ۲ (Sonic the Hedgehog 2)، اخیرا به‌صورت محدود در کشور فرانسه نمایش داده شد و توانست میانگین امتیازات نسبتا متوسطی را از منتقدان مطرح جهانی بگیرد.

    نقد و بررسی فیلم سونیک ۲ + لینک دانلود نیم بها

    دیدگاه نیوز / فیلم Sonic the Hedgehog 2 یا در زبان فارسی «سونیک خارپشت ۲» یکی از جدیدترین آثار اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، کمدی، انیمیشنی و خانوادگی شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) است که به‌دست کارگردان و نویسنده بااستعداد و نسبتا تازه‌کاری جف فاولر ساخته شده است. این هنرمند آثار سینمایی زیادی در رزومه کاری خود ندارد اما از جمله کارهای او می‌توان به فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) و فیلم Where the Wild Things Are (جایی که موجودات وحشی هستند) و غیره اشاره کرد.

    ? نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد ۳ + لینک دانلود

    در فیلم سونیک خارپشت ۲، بازیگران هنرمند و بااستعدادی مانند بن شوارتز در نقش سونیک خارپشت، کالین اوشاگنسی در نقش مایلز «تیلز» پراور، ادریس البا در نقش ناکلز اکیدنا، جیم کری در نقش دکتر ایوو «اگمن» رباتنیک، جیمز مارسدن در نقش تام واچووسکی، تیکا سامپتر در نقش مدی واچووسکی و ناتاشا راثول در نقش ریچل و غیره حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

    فیلم سونیک خارپشت ۲ در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) به‌صورت محدود در سینماهای کشور فرانسه نمایش داده شد. سازندگان در نظر داشتند که این فیلم را در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) به‌صورت عمومی در سینماها نمایش دهند؛ علاوه‌براین، قرار است بعد از ۴۵ روز اکران سینمایی، این اثر لایو اکشن در سرویس استریم پارامونت پلاس هم پخش شود. تا به این لحظه این اثر اکشن امتیاز ۴۴ را از بین ۱۴ بررسی فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به‌دست آورده است.

    ? نقد و بررسی فیلم Uncharted 2022 + لینک دانلود

    نگارش فیلمنامه این اثر برعهده پت کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بوده است. این هنرمندان فیلمنامه را براساس داستانی که خود پت کیسی و جاش میلر مطرح کرده بودند، نوشتند. از طرف دیگر هم برد نیل اچ. موریتز، توبی آشر، تورو ناکاهارا، هیتوشی اوکونو و تایسن هسی نقش تهیه‌کننده این اثر را داشتند. این فیلم هم درست همانند قسمت اول به‌طور کلی بررسی‌های متنوعی را از منتقدان گرفت که اکثر آن‌ها هم در بخش متوسط قرار دارند.

    اکثر منتقدان، به این موضوع اشاره کردند که این فیلم قطعا به اندازه بازی‌های جذاب و بزرگ این شخصیتِ آبی رنگ هیجان‌انگیز و لذت‌بخش نیست اما اگر از قسمت اول لذت بردید، فیلم Sonic 2 هم به‌طور کلی می‌تواند قابل قبول باشد.

    لازم به ذکر است که یک قسمت سوم برای این مجموعه و همچنین اسپین‌آفی هم در دست ساخت قرار گرفته است؛ یک اسپین‌آف سریالی که قرار است حول محور شخصیت ناکلز بچرخد و در سرویس استریم پارامونت پلاس پخش شود. از طرف دیگر هم ۳۵ منتقد سایت راتن تومیتوز هم که این اثر علمی تخیلی را تماشا کرده بودند، نظرات مختلف و متفاوتی درباره آن داشتند و امتیاز کلی ۶۳ درصد را برای آن ثبت کرده‌اند.

    آن‌جایی که مدتی پیش فیلم Sonic the Hedgehog 2 برای منتقدان مطرح جهانی نمایش داده شده است، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه بررسی فیلم و سریال، نظرات و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند.

    اگر نمی دانید که چگونه می توانید سریال ها و فیلم های دیدگاه نیوز را به صورت نیم بها دانلود کنید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

    چگونه با اینترنت نیم‌بها با هزینه‌ای نزدیک به صفر دانلود کنیم / ایرانسل، همراه اول و رایتل

    جهت دانلود این فیلم سونیک ۲ از طریق باکس دانلود در زیر اقدام کنید.

    زبان: انگلیسی
    زمان: 122 دقیقه
    رده سنی: PG
    ژانر: اکشن - انیمیشن
    سال تولید: 2022
    محصول: آمریکا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *