×
آخرین اخبار

به گزارش دیدگاه نیوز ، حنیف عمران زاده در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان برابر پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا به خانواده دو خبرنگار فقید، به جامعه خبری و خبرگزاری های ایرنا و ایسنا تسلیت بگویم.

وی افزود: پیکان تیم خوب و جوانی است و آنها از بازیکنان جوان و با تجربه بهره می برند. آنها زمان بیشتری نسبت به ما برای استراحت داشتند و این از کم لطفی سازمان لیگ بود. آنها می توانستند دو روز مسابقات ما را زودتر برگزار کنند تا ما زمان لازم را برای تمرینات و ریکاوری انجام دهیم. بعد از بازی با فولاد تنها یک جلسه تمرین کردیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: برنامه ما این است که بتوانیم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. مسابقه با پیکان هم برای ما مهم است و هم برای حریف. هر دو تیم با کسب امتیاز از این دیدار می توانند برای خود حاشیه امنیت به وجود بیاورند.

عمران‌زاده در مورد تقابل در بازی رفت با پیکان تصریح کرد: در آن دیدار ما در استقلال بودیم و شرایط متفاوت بود. در آن مسابقه پیکان بیشتر روی دفاع و ضد حمله برنامه داشت. آنها در بازی رفت به یک امتیاز هم راضی بودند. در بازی فردا آنها میزبان هستند و به طور حتم برای کسب تمام امتیازات این دیدار تلاش می‌کنند. هدف ما هم کسب سه امتیاز است. شرایط آن مسابقه زمین تا آسمان فرق دارد.

وی اضافه کرد: فکری برای دیدار فردا برنامه های زیادی دارد. امیدوارم بازیکنان فردا تمام تلاششان را به کار بگیرند. ما در بازی با فولاد هم می توانستیم یک امتیاز بگیریم اما فوتبال روی بد خود را نشان ما داد و پنالتی ما گل نشد. هر کس آن دیدار را دیده باشد متوجه خواهد شد که تیم ما روند رو به جلو دارد. امیدوارم مانند بازی قبل بد شانسی گریبان گیر ما نشود.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: بازی با پیکان برای ما سخت است. هر دو تیم برای امتیاز گرفتن از بازی فردا انگیزه دارند.

وی در مورد اهداف مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: از زمانی که محمود فکری به نفت آمد برای خودش اهدافی داشت و با توجه به این اهداف کارمان را پیش می‌بریم. تعطیلات لیگ هم به ما کمک کرد که اهدافمان را اجرا کنیم. بازیکنان ما جوان و حرف گوش کن هستند. محمود فکری مربی استقلال بود و او به خاطر عرقی که به نفت مسجد سلیمان داشت به این تیم آمد. هدف ما این است که سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.ما هم تلاش می کنیم تا این هدف اجرایی شود.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *