×
آخرین اخبار

به گزارش دیدگاه نیوز از مسجد سلیمان، هوشنگ فردیپور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در ادامه افزود: صبح امروز با حضور بخشدار مسجدسلیمان و دیگر اعضاء، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجد سلیمان با محوریت هماهنگی ادارات جهت همکاری در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این جلسه هوشنگ فردی پور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان علاوه بر برگزاری کنکور سراسری از واگذار شدن برگزاری کنکور ارشد “برای اولین بار” توسط آموزش و پرورش خبر داد

فردیپور ضمن تقدیر از عوامل اجرایی امتحانات نهایی که در خرداد ماه به صورت حضوری برگزار شد، بیان کرد: کنکور سراسری ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۹ تیر آغاز و تا شنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: تعداد تقریبا ۲۸۰۰ داوطلب در کنکور سراسری امسال در ۵ گروه ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان و ۱۸۰۰ نفر در کنکور ارشد در ۲۹ حوزه با هم رقابت خواهند کرد.

هوشنگ فردیپور در این جلسه ضمن درخواست همکاری از سایر ادارت در این آزمون مهم، ابراز داشت: در سال گذشته به دلیل فاصله گذاری اجتماعی و نبودن مکان مناسب در شهرستان، کنکور در شرایط خاصی برگزار شد که اگر همکاری ادارات و ارگان های شهرستان و همراهی مردم نبود این کار به خوبی میسر نمی شد.

فردیپور با بیان اینکه مشکل فضا جهت برگزاری کنکور از مشکلات بزرگی است، که در مسجدسلیمان مشکل فضای امتحانات نداریم، وی در ادامه افزود: خانواده ها اطمینان خاطر داشته باشند که در کنکور سراسری امسال به مانند سال گذشته از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد که موارد بهداشتی زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و سلامت صورت خواهد گرفت.

خراسانی بخشدار مسجد سلیمان نیز در این نشست ابتدا ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات و عوامل اجرایی و نظارت شعب اخذ رای، بر همکاری سایر ادارت شهرستان در کنکور سراسری امسال تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *