×
آخرین اخبار

به گزارش دیدگاه نیوز ، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل برابر استقلال تهران اظهار داشت: بازی سختی است برای ما و می دانیم که تیم حریف شرایط خوبی دارد. امیدواریم در این بازی بچه های ما با انگیزه ای که دارند تلاش کنند و فضا ها را ببندند و به حریف کم موقعیت بدهند که بتوانیم با تلاش آنها از اینجا امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: می دانیم شرایط خوبی دارند و بازیکنان توانمندی دارند که می توانند برای ما مشکل ساز شوند اما ما هم امیدواریم که با امتیاز برگردیم که با امتیاز گرفتن در این بازی برای بقا در لیگ به ما کمک می کند.

فکری درباره تقابل با استقلال عنوان کرد: خداراشکر هر کجا که کار کردم خداراشکر بازیکنانی که شاگردم بودند و زمانی هم مقابلم بازی کردند، با تمام وجود بازی کردند و این را همیشه در تیمی که هستم از بازیکنانم می‌خواهم که جلوی من بهترین بازی شان را انجام بدهند که انگ کم کاری به من زده نشود.

او اضافه کرد: به هر حال با توجه به اینکه نیم فصل گذشته در استقلال بودیم خوشحال می شوم که بازیکنانم را مجدد ببینم و فوتبال و نفس فوتبال همیشه همین است؛ غیر از بحث نتایجی که هست، تازه شدن دیدارها و از نزدیک دیدن یکدیگر لذت بیشتری دارد و امیدوارم که یک بازی خوبی شود و دو از مسائل حاشیه ای و اخلاقی تو تیم به مسائل فنی بپردازند و بینندگان یک بازی خوبی را ببینند.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که استقلال دربی را برده برای آنها خوشایند است یا نه، گفت: از اینکه استقلال دربی را برده در مجموع به عنوان یک استقلالی خوشحالم از این بابت ولی مطمئنا اگر دربی را می باختند حواشی برای آنها ایجاد می شد چون دربی است و باخت در آن مشکلاتی به وجود می‌آورد. بعد از بردی که به دست آوردند آرامش شان را به دست آوردند و مطمئنا این به ضرر تیم ماست و تیمی نیستیم که بخواهیم خودمان را با استقلال مقایسه کنیم اما با شرایط فعلی امیدواریم یک بازی خوبی ارائه بدهیم وبه امید خدا امتیاز کسب کنیم.

فکری درباره اینکه اعتصاب بازیکنان استقلال روی روحیه آنها تاثیرگذار است یا خیر، گفت: این مسائل درون خانوادگی است و مشکلی نیست.

او درباره سه باخت متوالی تیمش همچنین عنوان کرد: بعد از اینکه آنجا آغاز به کار کردیم، سه بازی پشت سر هم داشتیم که ۷ امتیاز گرفتیم و تیم روی غلطک افتاد ولی با توجه به فاصله ای که بین بازی های ما افتاد خیلی به ضرر ما شد. تیمی که یک مقدار مشکل مالی دارد اگر بازی ها یک ماه عقب بیفتد جمع کردنش سخت می شود. پرداختی و پاداش باید باشد که تیم توانایی این مسائل را ندارد که روی انگیزه بازیکنان تاثیر می گذارد و این باعث شد که ببازیم و کارمان سخت شود. امیدواریم در این سه مسابقه امتیازات لازم را کسب کنیم و تیم را لیگ برتری تحویل مردم مسجد سلیمان بدهیم.

محمود فکری در پاسخ به این سوال که تیم نفت مسجد سلیمان برای فصل آینده هم از سوی وزارت نفت حمایت می‌شود یا خیر گفت: فکر نمیکنم صادر شده باشد.

مهران حسنوند، مدیررسانه‌ای تیم نفت در این باره توضیج داد: آخرین جلسه ای مدیرعامل باشگاه با فرماندار داشتند بنا شد که به عنوان یک لایحه ای به ۱۷ نماینده استان خوزستان ارسال شود که این قانون را در مجلس اصلاح کنند تا نفت بتواند در لیگ با حمایت وزارت نفت ادامه فعالیت بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *