×
آخرین اخبار

درباره ما

  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۲
  • 2962 بازدید
  • ۰

  • شناسنامه دیدگاه نیوز 

    با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    شماره مجوز : ۸۷۱۵۴
    صاحب امتیاز و مدیر مسئول : پریسا طاهری اوروند 
    پست الکترونیکی سایت : info@didgahnews.ir
    آدرس دفتر مرکزی: خوزستان، مسجدسلیمان، خیابان آزادی، پاساژ امام جسین (ع)، طبقه ۳، پلاک ۳۰۷
    شماره تماس : ۰۹۰۱۴۴۰۲۱۸۵ – ۰۹۳۶۹۶۱۸۲۵۵


    منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

     

    اهداف دیدگاه نیوز

    دیدگاه نیوز به عنوان پایگاه خبری در استان خوزستان با فعالیت کشوری با شروع فعالیت در سال ۱۳۹۶ و دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد در سال ۱۳۹۹ با هدف یاری رساندن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی، صیانت از کیان نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران و کمک به جریان رشد و توسعه ی کشور در ابعاد مختلف، راه اندازی شده است. این وب سایت با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می شود.

    دیدگاه نیوز وابسته به هیچ حزب و جناح سیاسی نیست و به اردوگاه های سیاسی سرسپردگی ندارد. دیدگاه نیوز صرفا دل در گرو ولایت امر (به عنوان سکان و ستون نظام)، منافع ملی و مصالح عالیه نظام و انقلاب اسلامی دارد و به قانون اساسی جمهوری اسلامی سر سپرده است.

    این پایگاه با حفظ نگاه ویژه خود به مسایل و مشکلات در کنار توجه به مسائل کلان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، ضمن پرهیز از درگیری های کم فایده رسانه ای، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، زمینه مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.
    صداقت، سرعت، درستی و جامعیت در ارائه اخبار و انصاف در نگارش و انتشار تحلیل ها و مقالات، سر لوحه فعالیت خطیر و پر خطر دست اندرکاران دیدگاه نیوز است.
    گردانندگان دیدگاه نیوز ، رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود فرض دانسته و علاوه بر رعایت قانون، تلاش خواهند کرد از محدوده اخلاق حرفه ای خارج نشوند.
    پرهیز از انتشار اخبار غیر واقعی، دوری از درشت نمایی های مغرضانه، اجتناب از توهین و تهمت، ذکر منابع خبری و درج جوابیه ها از جمله این موارد است.
    همچنین، تا حد امکان، تمامی نظراتی که از طریق صفحات داخلی مطالب فرستاده می شوند و نیز مطالبی که از طریق صفحه تماس با ما ارسال می شوند، منتشر خواهند شد. بدیهی است که دیدگاه نیوز از انتشار نظراتی که حاوی توهین، تهمت و اسائه ی ادب به اشخاص حقیقی و حقوقی باشند و یا هدفشان دروغ پردازی ها و سیاه نمایی های مغرضانه علیه نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران باشد معذور است.
    همکاران دیدگاه نیوز پیشاپیش از راهنمایی ها و نقدهای مخاطبان گرامی در جهت رفع نقایص فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این پایگاه خبری، تحلیلی استقبال می کنند.

    جهت مشاهده لیست خبرنگاران دیدگاه نیوز بر روی این لینک کلیک کنید. 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *