×
آخرین اخبار

نقد و بررسی فیلم Morbius 2022 + لینک دانلود نیم بها

  • کد نوشته: 85331
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۹
  • 982 بازدید
  • در نهایت و پس از شش بار تاخیر، فیلم موربیوس اکران شد. ما نیز قصد داریم تا به مناسبت انتشار نسخه دیجیتال این فیلم به نقد و بررسی فیلم Morbius بپردازیم.

    نقد و بررسی فیلم Morbius 2022 + لینک دانلود نیم بها

    دیدگاه نیوز / از سال ۲۰۱۸، سونی اقدام به ساخت یک دنیای سینمایی مجزا از مارول، با استفاده از شخصیت‌های مربوط به مرد عنکبوتی کرد. اولین فیلم این مجموعه ونوم، و دومین آن نیز ونوم ۲ بود. اما در سال ۲۰۲۲ سرانجام فیلم موربیوس برای گسترش بیشتر این جهان و معرفی شخصیت‌هایی جدیدتر ساخته شد.

    آیا فیلم موربیوس ضعیف‌ترین اثر مارول است؟

    انتشار اولین تریلر موربیوس خبر از فیلمی بسیار بزرگ برای طرفداران مارول را می‌داد. تریلر دوم نیز تقریباً یک سال پس از تریلر اول منتشر شده و حتی بیش از پیش این فیلم را مورد انتظار کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که سونی با حذف برخی سکانس‌های تریلر از فیلم اصلی اقدام به نوعی کلاهبرداری کرده است. همچنین اولین نقد و بررسی فیلم موربیوس نیز مشخص کرد که این فیلم برخلاف انتظارات، فیلم بسیار ضعیفی بوده است.

    فیلم موربیوس با دکتر مایکل موربیوس آغاز می‌شود که نقش او را جرد لتو ایفا کرده است. می‌توانیم جرد لتو یکی از معدود ویژگی‌های مثبت فیلم، و یا حتی مهم‌ترین آن‌ها است. برخلاف تام هاردی در فیلم‌های ونوم که یک شخصیت کمدیک بود، جرد لتو باید نقش شخصیتی کاملاً جدی و گاه دراماتیک را در فیلم موربیوس ایفا کند. البته که او از پس این کار نیز بر آمده است.

    ? نقد و بررسی فیلم ونوم ۲۰۱۸ + لینک دانلود

    دکتر موربیوس از نوعی بیماری فلج خونی رنج می‌برد که به صورت مادرزادی، از کودکی جسم او را محدود کرده است. پس از آن، او سوگند خورد تا روزی یک درمان برای این بیماری کشف کند تا بتواند به تمامی افراد مانند خودش کمک کند. جرد لتو نیز به خوبی نقش چنین پزشکی را ایفا می‌کند اما نکته قابل توجه در تحلیل فیلم Morbius خط داستانی شخصیت موربیوس است که باعث ضعف آن می‌شود.

    خون آشامی بدون خون

    مبحث خون و به طور کلی خشونت در فیلم‌های ابرقهرمانی اللخصوص آثار مارول، بسیار مورد انتقاد قرار دارد. شاید برخی آثار بتوانند شخصیت‌های داستان را کمی ملایم به نمایش بگذارند، اما موربیوس از ابتدا تلاشی برای انجام چنین کاری نمی‌کند. هرچند که با این وجود ناموفق است.

    ? نقد و بررسی فیلم سونیک ۲ + لینک دانلود

    موربیوس در تلاش است تا در یک فیلم خون آشامی، کمی از جنبه‌های خشونت آمیز شخصیت موربیوس را به نمایش بگذارد اما با توجه به درجه سنی، این اتفاق غیرممکن است. آن‌ها در سکانس قتل پرستار بیمارستان لحظاتی ترسناک را به وجود می‌آورند اما هنگامی که ترس و خشونت به اوج خود می‌رسد، از نمایش آن‌ها جلوگیری می‌کنند. شاید اگر این فیلم از ابتدا لحن ملایم‌تری داشت و لازم نبود تا خشونت خود را پنهان کند وضعیت بهتری داشت. اما همچنان نمایش خشونت به این صورت، باعث ضعف آن شده است.

    شخصیت پردازی‌ها

    تقریباً ضعف شخصیت‌ پردازی در تمام شخصیت‌ها غیر از موربیوس حس می‌شود. شخصیت‌های فرعی از جمله مارتین بنکرافت و یا پلیس‌هایی که بارها با پرونده موربیوس مواجه می‌شوند، بیش از حد گنگ هستند. اکثر آن‌ها تنها برای پیش بردن داستان حضور دارند و ما هیچ شخصیتی را مشاهده نمی‌کنیم که به عنوان یک مکمل، همچنان برای مخاطب جذابیت داشته باشد.

    جلوه های بصری

    جلوه‌های بصری یکی دیگر از ویژگی‌های مثب در نقد فیلم موربیوس به شمار می‌رود. نحوه به تصویر کشیدن امواج صوتی از چشمان دکتر موربیوس، کاملاً مناسب می‌باشد. لحظاتی که این جلوه‌های بصری در فیلم وجود دارند و یا لحظاتی که موربیوس با سرعت بالا حرکت می‌کند، تصویر بسیار جذابی شکل می‌گیرد که قطعاً ارزشمند است.

    ? نقد و بررسی فیلم Uncharted 2022 + لینک دانلود

    به طور کلی جلوه‌های بصری و فضاسازی‌های فیلم نیز قابل قبول است. با این حال، یک فضاسازی تکراری در سکانس‌های متعدد می‌تواند باعث کمی ضعف شود. از سوی دیگر،‌ هنگامی که موربیوس شروع به پرواز در آسمان می‌کند، نوری سیاه در اطراف او ظاهر می‌شود که باعث خراب شدن طیف رنگی صحنه می‌شود.

    اگر نمی دانید که چگونه می توانید سریال ها و فیلم های دیدگاه نیوز را به صورت نیم بها دانلود کنید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

    چگونه با اینترنت نیم‌بها با هزینه‌ای نزدیک به صفر دانلود کنیم / ایرانسل، همراه اول و رایتل

    جهت دانلود فیلم از طریق لینک‌های دانلود در باکس زیر استفاده نمایید. 

    زبان: انگلیسی
    زمان: 104 دقیقه
    رده سنی: PG-13
    ژانر: اکشن - ترسناک
    سال تولید: 2022
    محصول: آمریکا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *