×
آخرین اخبار

مردم اندیکا تا چه زمانی باید قربانی نبود بیمارستان شوند؟

  • کد نوشته: 84372
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۷
  • 453 بازدید
  • شهرستان اندیکا یکی از قطب های انرژی کشور به شمار می رود که در بین دو سد مسجد سلیمان (گدار لندر) و سد شهید عباسپور قرار گرفته است و این شهرستان در شمال شرقی استان خوزستان قرار دارد.

    مردم اندیکا تا چه زمانی باید قربانی نبود بیمارستان شوند؟

    به گزارش دیدگاه نیوز طی روزهای اخیر شاهد مرگ دو فرد جوان در شهرستان اندیکا به دلیل نبود بیمارستان و امکانات پزشکی مناسب بوده ایم. شهرستان اندیکا که به قطب انرژی کشور نیز معروف است یکی از شهرهایی است که در تولید انرژی برق آبی کشور نقش بسزایی دارد اما از داشتن هرگونه امکانات اولیه محروم می باشد.

    تا جاییکه اندیکا سال گذشته به عنوان محروم ترین شهرستان خوزستان و یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور معرفی شد و قرار بود طرح جامع توسعه برای آن در نظر گرفته شود.

    نبود بیمارستان، نبود اورژانس هوایی مستقل ( تمامی انتقال های بیماران توسط اورژانس هوایی مسجد سلیمان صورت می گیرد)، نبود پایانه مسافربری و…. در ماه های اخیر شاهد حضور تمامی مسئولین کشوری از جمله رئیس جمهور، معاون اقتصادی رئیس جمهور، وزیر کشور، رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان در منطقه بوده ایم،

    آیا نباید نتیجه این رفت و آمد ها به احداث یک بیمارستان درخور شان اندیکا ختم شود؟

    که ساکنان آن برای خدمات اولیه پزشکی مجبور به طی مسافت طولانی و پرخطر برای آمدن به شهرستان همجوار (مسجد سلیمان) نباشند.

    استاندار ویژه خوزستان جناب آقای خلیلیان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آقای ورناصری از شما انتظار می‌رود در رابطه با مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر احداث بیمارستان در اندیکا توضیحاتی ارائه شود که چرا تاکنون اقدام موثری در این رابطه صورت نگرفته زیرا روزانه شاهد مرگ هم تباران خود در این شهرستان به دلیل نبود یک بیمارستان هستیم.

    از تمامی مسئولان شهرستانی و استانی و کشوری انتظار می رود به خواسته برحق مردم شهرستان اندیکا که ساخت بیمارستان است توجه کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: مصطفی شکیبافر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *