×
آخرین اخبار

حضورِ فیلم کوتاه زیستن در پنجاه و پنجمین دوره جشنواره HIFF

  • کد نوشته: 83488
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۴
  • 733 بازدید
  • فیلم زیستن به نویسندگی و کارگردانی محسن سلمانی و تهیه کنندگی مشترکِ ایمان فلاح و محسن سلمانی در دومین حضور بین المللی خود در بخش اصلی مسابقه‌ی فیلم های تجربی جشنواره ی Humboldt International Film Festival کشورِ آمریکا با سایر فیلم ها به رقابت میپردازد.

    حضورِ فیلم کوتاه زیستن در پنجاه و پنجمین دوره جشنواره HIFF

    به گزارش دیدگاه نیوز، فیلم کوتاهِ تجربی زیستن که بیش از این در اولین حضور بین المللی اش در دهمین جشنواره ی فیلم های کوتاه ایرانی استرالیا منتخب شده و در سطح داخلی هم در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور یافته و در یازدهمین دوره‌ی آکادمی فیلم کوتاه ایران_ایسفا کاندیدِ بهترین فیلم کوتاه تجربی شده است، این بار قرار است در جشنواره ای در آمریکا با سایر فیلم ها به رقابت بپردازد.

    سلمانی در موردِ کم و کیف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های آمریکا است؛ که با رویکرد گفت‌وگو درباره موضوعات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در شهر ساحلی آرکاتای کالیفرنیا برگزار می شود. هر ساله در ماه آوریل فیلم های منتخب در تئاتر تاریخی مینور در آرکاتا-کالیفرنیا برای داوران و علاقه مندان اکران می‌شود. از داوران این جشنواره در سال های پیشین می توان به سینماگران مطرحی چون (فرانک کاپرا، والتر مرچ، مارسیا لوکاس، الکساندر پین، پاتریشیا کاردوسو، و اودی آلونی) اشاره کرد.

    این فیلمساز شیرازی ادامه داد: فیلم زیستن افتخار این را دارد که از ۱۷ تا ۲۳ آوریل ۲۰۲۲ در تئاتر تاریخی مینور در آرکاتا، کالیفرنیا به صورت مجازی و حضوری جشنواره اکران شود.

    شایان ذکر است سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت اند از:

    بازیگر: آبتین قناعت‌پیشه
    موسیقی: ارس
    مدیرتصویربرداری: محمد عباسی، رضا رفیعی
    طراحی و ترکیب صدا: خالق پیش‌بین
    تدوین: علی زهتاب‌زاده
    جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ و نور: وحید مباشری
    طراح گریم: فرزانه رادفر
    طراحی صحنه و لباس: امیر بهبودنیا
    مدیر روابط عمومی: محمد ناصریراد
    تایپوگرافی: بهاره پیش‌آهنگ

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *