×
آخرین اخبار

معاون رئیسی: حل مشکلات اقتصاد و سلامت زمان‌بر است مردم مثل چهار دهه گذشته صبر پیشه کنند

  • کد نوشته: 70812
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۹
  • 521 بازدید
  • محمد حسینی، معاون امور مجلس ابراهیم رئیسی، گفت که مردم باید برای حل مشکلات اقتصادی و معضلات سلامت و درمان کرونا، چون چهار دهه گذشته صبر پیشه کنند.
    معاون رئیسی: حل مشکلات اقتصاد و سلامت زمان‌بر است مردم مثل چهار دهه گذشته صبر پیشه کنند

    به گزارش دیدگاه نیوز ، حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت احمدی‌نژاد که اکنون به عنوان معاون امور مجلس ابراهیم رئیسی منصوب شده است، دوشنبه شب طی یک سخنرانی در مسجد رجایی شهر کرج، گفت که «مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند چون با مقاومت و پایبندی به ارزش‌های نظام می‌توان در مسیر پیشرفت» قرار گرفت.

    معاون رئیسی با بیان اینکه «اگرچه مشکلات بسیاری داریم اما قوای سه گانه، نهادهای انقلابی و مردم پای کار هستند تا مشکلات از میان برداشته شود»، افزود: حل معضلات اقتصادی و سلامت زمان‌بر است و هرچند نباید در این خصوص تعلل کرد ولی از مردم انتظار می‌رود مثل همیشه صبر پیشه کنند.

    حسینی تاکید کرد که هدف دولت سیزدهم بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باید ارگان‌ها و نهادها دراین مسیر حرکت کنند چراکه جبهه مقاومت چشم به ایران اسلامی دوخته است.

    معاون امور مجلس ابراهیم رئیسی همچنین گفت که اکنون زمینه برای پیشرفت کشور مساعد است و مردم باید با تمام وجود و مثل چهار دهه گذشته درکنار مسئولان برای حل مشکلات گام بردارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *