×
آخرین اخبار

۳۵ عملیات در شب چهارشنبه سوری مسجدسلیمان/ با تمهیدات انجام شده امسال نسبت به سال های گذشته چهارشنبه سوری آرام و بی خطری سپری کردیم

  • کد نوشته: 10567
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۴
  • 1268 بازدید
  • مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: در شب چهارشنبه آخر سال، کلیه نیروهای سه ایستگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی اطفای حریق به صورت اماده باش در امدند تا در صورت رخداد حادثه و یا سانحه‌ای وارد عمل شوند.   […]

    ۳۵ عملیات در شب چهارشنبه سوری مسجدسلیمان/ با تمهیدات انجام شده امسال نسبت به سال های گذشته چهارشنبه سوری آرام و بی خطری سپری کردیم

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: در شب چهارشنبه آخر سال، کلیه نیروهای سه ایستگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی اطفای حریق به صورت اماده باش در امدند تا در صورت رخداد حادثه و یا سانحه‌ای وارد عمل شوند.

     

    علی جهانگیری افزود: نیروهای مستقر در ایستگاه های  آتش نشانی مسجدسلیمان در مجموع ۳۵ مورد عملیات در جهت اطفای حریق انجام دادند که خوشبختانه در این عملیات ها هیچ گونه حادثه ناگواری رخ نداد.

     

    وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال های گذشته چهارشنبه سوری آرامی سپری کردیم افزود: کلیه تدابیر و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال با همکاری اورژانس، نیرویی انتظامی ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و این سازمان در مسجدسلیمان اندیشیده شده بود.

     

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان برپایی ایستگاه صلواتی به احترام شهدای آتش‌نشان و نصب بنر های هشدار دهنده آئین روز چهارشنبه سوری، توسط  این سازمان را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ سازی و کاهش حوادث چهارشنبه اخر سال بیان کرد.

     

    علی جهانگیری همچنین از طراحی، ساخت و نصب گارد محافظ شیشه خودروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان برای اولین بار در کشور خبر داد و افزود: این امر به منظور امنیت جانی سرنشینان خودرو ها، در کلیه ماموریتهای شهری و مواقع بحرانی ویژه توسط نیروهای داخلی تولید و اجرا گردید.

     

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با بیان اینکه فرهنگ سازی ؛ آموزش از سطوح پایه و ترویج توصیه های ایمنی از مهمترین اهداف سازمان آتش نشانی مسجدسلیمان است افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان  در طول سال تحصیلی به صورت مستمر و منظم با حضور در مدارس سطح شهر  نسبت به آموزش و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و هشدار های لازم برای خطرات اتش بازی در چهارشنبه اخر سال  گام  های بسیار خوبی برداشته است.

     

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی مسجدسلیمان در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت شهروندان مسجدسلیمانی در چهارشنبه اخر سال خاطرنشان کرد: لازم است از همه شهروندان فهیم و آگاه که به توصیه‌ های ایمنی آتش نشانی توجه می‌ کنند، تشکر کنم و  امیدوارم به منظور ارتقاء فرهنگ ایمنی و رفع مشکلات شهر همه  در کنار هم باشیم.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *