×
آخرین اخبار

۷۷ روستای استان چهارمحال و بختیاری توسط سپاه آبرسانی می‌شود

  • کد نوشته: 81087
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۵
  • 416 بازدید
  • مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری از آبرسانی آب شرب ۷۷ روستای استان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه خبر داد.
    ۷۷ روستای استان چهارمحال و بختیاری توسط سپاه آبرسانی می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز، هوشنگ فولادی گفت؛ با اشاره به آبرسانی شرب ۷۷ روستای چهارمحال و بختیاری به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان به ریاست فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و دبیری سازمان بسیج سازندگی استان در راستای همگرایی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف برای خدمت به محرومان استان تشکیل شد.

    مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی را از رسالت‌های این قرارگاه خواند و افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در عرصه‌های تخصصی آبرسانی روستایی، راه روستایی، حاشیه‌نشینی شهری، ساخت مسکن، اشتغال و امنیت غذایی طرح‌های محرومیت‌زدایی اجرا می‌کند.
    فولادی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این قرارگاه در استان با حضور سردار حسن حسن زاده، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران، اظهار کرد: این جلسه با محوریت آبرسانی شرب به روستاهای استان با حضور مدیرکل آبفا، نماینده معاونت عمرانی استانداری، مسئول و کارشناسان بسیج سازندگی و نمایندگان دستگاه‌های متولی برگزار شد.
    مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به ۱۷ هزار روستا را در کشور متعهد شده است که در مرحله نخست ۱۰ هزار روستا را آبرسانی می‌کند، ادامه داد: سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد ۷۷ روستا است که در مرحله اول ۴۴ روستا آبرسانی می‌شوند.

    آبرسانی به ۲۱ روستای محروم شهربابک آغاز شد

    استاندار بوشهر: آبرسانی به ۱۷۳ روستاهای محروم استان بوشهر آغاز شد

    فولادی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا به زودی عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای شهرستان خانمیرزا تحت اشراف این قرارگاه آغاز می شود /تسنیم

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *