×
آخرین اخبار

۷۰ درصد نیروهای شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه بومی است

  • کد نوشته: 109009
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۵
  • 4960 بازدید
  • مدیرعامل پتروشیمی مخازن سبز عسلویه در دیدار با سرهنگ تاجیک فرمانده سپاه شهرستان عسلویه، فرمانده بسیج شهدای نفت پتروشیمی ها گفت: ۷۰ درصد نیروهای شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه بومی است.

    ۷۰ درصد نیروهای شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه بومی است

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ صبح امروز مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل و مهندس انصارى مدیر اجرائى با سرهنگ تاجیک فرمانده سپاه شهرستان عسلویه، فرمانده بسیج شهدای نفت پتروشیمی ها و رئیس اطلاعات سپاه دیدار کردند.

    مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل ضمن خوش‌آمدگویی و تشریح پروژه‌های مخازن به مسئولین سپاه عنوان کرد: در بحث اشتغال که دغدغه بسیاری از جوانان هست ۷۰ درصد نیروهای شاغل در شرکت ما بومی هستند و حتی در بخش‌هایی مانند آتش‌نشانی و خدمات تمامی نیروها بومی منطقه می‌باشند.

    مدیر عامل افزود؛ سعی کردیم در مخازن سبز فضایی را فراهم کنیم که همه همکاران شاغل در هر لباس و سمتی از کار کردن در این شرکت لذت ببرند چه از لحاظ محیط کاری و چه از نظر حقوق و مزایا. تمام تلاش بنده و همکاران در منابع انسانی و امور کارکنان و پشتیبانی و خدمات این است که این شرایط مناسب کاری را فراهم کنیم.

    مهندس یزدانی کاشانی در ادامه بیان داشت: اعتقاد ما این است که ایجاد روابط دوستانه در محیط کار همراه با حفظ حرمت‌ها همیشه نتایج بهتری به همراه دارد. امیدوارم با تلاش همه همکاران در کنار همدیگر در راستای تحقق اهداف شرکت پیش برویم.

    فرمانده سپاه شهرستان عسلویه سرهنگ تاجیک تلاش مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل را ستودنی و دارای اجر و پاداش معنوی بسیار دانست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *