×
آخرین اخبار

۶۰زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران خوزستانی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند

  • کد نوشته: 104514
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۷
  • 156 بازدید
  • اهواز – خبر روز – ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد با کمک و مشارکت خیران خوزستانی شامگاه دوشنبه در مراسم جشنی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

    ۶۰زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران خوزستانی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند

    به گزار ش خبرنگار دیدگاه نیوز مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خوزستان در آیین آزادی این زندانیان گفت:مجموع بدهی این زندانیان حدود۱۵۵میلیارد ریال بود که ۱۰۰ میلیارد ریال آن به دلیل اعسار(ناتوانی در پرداخت) توسط قضات بخشیده شد ، پنج میلیارد ریال آن توسط خانواده های زندانیان ، ۲۰ میلیارد ریال توسط خیران نیک اندیش و ۲۰میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض زمینه آزادی این زندانیان فراهم شد.

    قدرت الله هاشم نیا افزود:تاکنون ۱۹۰زندانی جرایم غیرعمد در استان خوزستان با همراهی و کمک خیران آزاد شدند.

    وی گفت: هم اکنون ۱۳۰زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۲۴۰میلیارد ریال در انتظار کمک خیران برای بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.

    رییس کل دادگستری خوزستان در آیین آزادی زندانیان غیرعمد استان ضمن قدردانی از کمک خیران برای آزادی این مددجویان گفت: آزادی این زندانیان هیچگونه خدشه ای به امنیت مردم و جامعه وارد نمی‌کند.

    علی دهقانی افزود: آنهایی که امنیت و آسایش مردم را به مخاطره می اندازند مطابق قانون با مجازات رو به رو می شوند و جایشان در زندان است تا متنبه شوند.

    وی “پابند” الکترونیکی را از روش های کاهش جمعیت کیفی بیان کرد و افزود:این زندانیان اگرچه در زندان نیستند ولی با پابند الکترونیکی تحت نظارت هستند و با وجود اینکه در کنار خانواده هستند و مشغول فعالیت کاری هستند ولی محدودیت هایی دارند.

    در آیین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمعی از مدیران سازمان زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی کشور و مسئولان قضایی استان حضور داشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *