×
آخرین اخبار

۴ وزیر روحانی به مجلس می‌روند / خیز وزیر احمدی‌نژاد برای تکیه بر ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات

  • کد نوشته: 28863
  • ۱۳۹۹-۰۳-۳۱
  • 450 بازدید
  • محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ها و دستورکارهای جلسات علنی پارلمان در هفته آینده، گفت: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، قرار است جلسات علنی پارلمان در هفته آینده، در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه(یکم و سوم تیر ۹۹) تشکیل شود. وی افزود: قرار است در جلسات علنی هفته آینده مجلس، وزرای دفاع و […]

    ۴ وزیر روحانی به مجلس می‌روند / خیز وزیر احمدی‌نژاد برای تکیه بر ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات

    محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ها و دستورکارهای جلسات علنی پارلمان در هفته آینده، گفت: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، قرار است جلسات علنی پارلمان در هفته آینده، در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه(یکم و سوم تیر ۹۹) تشکیل شود.

    وی افزود: قرار است در جلسات علنی هفته آینده مجلس، وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جهادکشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور حضور یابند و گزارشی از عملکرد وزارتخانه‌های‌شان و نیز وضعیت کشور به نمایندگان مجلس ارائه دهند.

    سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: احتمالا در هفته آینده تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز نهایی شده و کمیسیون‌ها پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه کارشان را آغاز می‌کنند.

    نادری و زاهدی کاندیداهای ریاست کمیسیون آموزش مجلس/ تغییر یا ادامه راه گذشته؟

    همچنین با نهایی شدن اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم، احمد نادری و محمدمهدی زاهدی به عنوان کاندیداهای اصلی ریاست این کمیسیون مطرح شده‌اند.

    احمد نادری به منظور تبیین رویکرد خود برای آینده این کمیسیون، برنامه‌ای با رویکرد انقلاب آموزشی و تحقق عدالت آموزشی ارائه کرده  و با طرح یک فراخوان عمومی از نخبگان، اساتید، معلمان و کلیه اعضای خانواده بزرگ آموزش کشور خواسته است تا دغدغه‌ها و مشکلات خود را اعلام کنند.

    محمدمهدی زاهدی نیز با تکیه بر تجربیات ۷ سال ریاست خود بر کمیسیون آموزش، بر ادامه راه طی شده در چند سال گذشته این کمیسیون و تحقق اهداف اسناد بالادستی حوزه آموزش تاکید دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.