×
آخرین اخبار

۳۰۰ هزار لیوان آب آشامیدنی توسط آبفا خوزستان بین زائران توزیع شد

  • کد نوشته: 95833
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۶
  • 163 بازدید
  • آبادان – خبر روز – مدیر عامل آبفا خوزستان افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان امسال با تولید ۳۰۰ هزار لیوان آب آشامیدنی توانست در بخش تولید و توزیع آب بین زائران حسینی پیشتاز باشد . 

    ۳۰۰ هزار لیوان آب آشامیدنی توسط آبفا خوزستان بین زائران توزیع شد

    محمدرضا کرمی‌نژاد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای اولین سال بدون همکاری هیچ استان معینی در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه به زوار اربعین حسینی در بخش آب و فاضلاب خدمات ارائه کرد.

    وی به استقرار دستگاه بسته بندی آب شرب لیوانی اشاره کرد و گفت: استقرار و راه اندازی سامانه تولید آب تک نفره بسته بنده شده در پایانه مرزی شلمچه از دیگر اقدامات آبفا خوزستان درایام اربعین بوده است.

    کرمی نژاد افزود: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آب شرب لیوانی بین مواکب در پایانه مرزی شلمچه توزیع شده است.

    مدیر عامل آبفا خوزستان تصریح کرد: این دستگاه تا آخرین روز بازگشت زائران اربعین حسینی فعالیت می کند تا در کنار آبرسانی به مواکب از طریقه شبکه های آبرسانی، آب شرب لیوانی و تک نفره بین زائران حسینی در مسیر برگشت تامین شود.

    کرمی‌نژاد به تجهیزات شرکت آبفا خوزستان اشاره کرد و  گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان یکی از مجهزترین شرکت های وزارت نیرو و آبفا کشور است که از نظر پرسنل متخصص و ماشین آلات پیشتاز است، امسال در بحث آبرسانی با تکیه بر توان پرسنل آب شرب مواکب بدون نیاز وکمک استان های معین با بهترین شرایط پایدار شد و این نشان از توان آبفا خوزستان دارد.

    وی افزود: امسال با وجود استقبال بی نظیر زوار از راهپیمایی اربعین، تامین آب شرب با کیفیت مواکب در پایانه های مرزی ایران و عراق در دستور کار قرار گرفت و تا امروز مشکلی در تامین آب در پایانه های مرزی خوزستان برای زوار اربعین رخ نداده است.

    وی تصریح کرد: ماشین آلات لازم در هر دو پایانه مرزی توسط آبفا خوزستان تامین شده تا در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه انسداد شبکه فاضلاب یا تامین آب مواکب از طریق تانکر  اقدام لازم انجام شود.

    کرمی نژاد خاطر نشان کرد: خدمات رسانی آبفا خوزستان تا آخرین روز حضور زایران اربعین حسینی ادامه دارد و آبفا خوزستان هیچ محدودیت زمانی در خدمات رسانی به عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) ندارد.

    مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.
    شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *