×
آخرین اخبار

۲ طایفه از دزفول و شوش با حضور سران سادات عراق صلح کردند

  • کد نوشته: 39489
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۳
  • 832 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ ۲ طایفه بنی اسد و نیسی از دزفول و شوش با حضور سران سادات و عشایر کشور عراق و پیگیری‌های مسوولان قضایی و انتظامی و شوراهای حل اختلاف دزفول سازش کردند. رئیس شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف شهرستان دزفول روز شنبه با اعلام این خبر گفت: این ۲ طایفه به علت […]

    ۲ طایفه از دزفول و شوش با حضور سران سادات عراق صلح کردند

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ ۲ طایفه بنی اسد و نیسی از دزفول و شوش با حضور سران سادات و عشایر کشور عراق و پیگیری‌های مسوولان قضایی و انتظامی و شوراهای حل اختلاف دزفول سازش کردند.

    رئیس شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف شهرستان دزفول روز شنبه با اعلام این خبر گفت: این ۲ طایفه به علت نوبت و سهمیه بندی آب کشاورزی و زراعی  دچار مشکل شده بودند که اختلاف ۲ ماهه آنها با تدابیر خاص و مجاهدت‌های چهره ملی صلح الزعیم المجاهد شیخ علی بن ناصر آل نهبان بنی ضبه نماینده جمعیت سران عشایر ایران و اقوام خوزستان، همکاری سادات و روحانیون ایران و عراق و اهالی روستای زاویه مشعلی از توابع بخش مرکزی دزفول به سازش ختم شد.
    کاظم بادی افزود: نشست محلی و عشایری در راستای رفع اختلافات، ایجاد و برقراری صلح و سازش و اصلاح ذات البین و جلب رضایت کلیه متشاکیان بین ۲ طایفه بنی اسد از شهرستان دزفول و طایفه نیسی از شهرستان‌های دزفول و شوش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستای زاویه مشعلی برگزار شد.

    وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۴۱۴ موضوع رهایی زندانیان محکوم به قصاص در کشور با وساطت چهره ملی صلح زعیم شیخ علی بن ناصر آل نبهان بنی ضبه منتهی به صلح و ختم به خیر شده است.

    دوم مهرماه امسال نیز یک محکوم به قصاص با وساطت شیخ علی بن ناصر آل نبهان در شهرستان ماهشهر از چوبه دار رها شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *