×
آخرین اخبار

۲۴ ساعت تا پایان مهلت فیفا؛ کی‌روش لیست تیم ملی را در دقیقه ۹۰ اعلام می‌کند!

  • کد نوشته: 105544
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۲
  • 289 بازدید
  • تهران- خبر روز- لیست تیم ملی فوتبال برای جام‌جهانی تا فردا که روز پایانی مهلت فیفا است، منتشر می‌شود.

    ۲۴ ساعت تا پایان مهلت فیفا؛ کی‌روش لیست تیم ملی را در دقیقه ۹۰ اعلام می‌کند!

    به‌ گزارش دیدگاه نیوز، در حالی فردا دوشنبه ۲۳ آبان آخرین مهلت فیفا برای ارسال لیست نهایی تیم‌های حاضر در جام‌جهانی است که در فاصله یک روز تا پایان مهلت فدراسیون جهانی فوتبال، هنوز کارلوس کی‌روش لیست تیم ملی ایران را اعلام نکرده است.

    گفته می‌شد قرار است کی‌روش در نشست خبری امروز لیست نهایی را اعلام کند که با لغو کنفرانس خبری، این اتفاق رخ نداد. بر اساس تقویم فیفا برای جام‌جهانی قطر مربیان تا ۲۳ آبان فرصت دارند که لیست نهایی‌شان را شامل ۲۶ بازیکن است به فیفا ارسال کنند.

    فدراسیون جهانی فوتبال لیست نهایی تیم‌ها را روز ۲۴ آبان و در فاصله ۵ روز تا شروع مسابقات اعلام می‌کند. همچنین طبق تصمیم فیفا، تعداد بازیکنان لیست نهایی تیم‌ها از ۲۳ نفر به ۲۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

    به نظر می‌رسد کی‌روش که تا پایان فردا فرصت دارد لیست تیم ملی را اعلام کند، هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده و قرار است اسامی ۲۶بازیکن تیم ملی در جام‌جهانی را در دقیقه ۹۰‌اعلام کند، فرصتی که فردا به پایان می‌رسد.

    این در حالی است که لیست نهایی تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا همگروه‌های تیم کشورمان در گروه B برای جام‌جهانی اعلام شده است. تیم ملی فوتبال کشورمان که روز ۳۰ آبان در اولین بازی به مصاف انگلیس می‌رود، عصر فردا راهی قطر می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.