×
آخرین اخبار

رییس کل دادگستری لرستان خبر داد؛
۲۴۴ زندانی لرستانی مشمول عفو شدند

  • کد نوشته: 28399
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۴
  • 385 بازدید
  • رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به عفو و بخشش تعدادی از محکومان محاکم قضایی استان گفت: با عفو ۲۴۴ زندانی در کمیسیون مرکزی ملی و استانی موافقت شد.
    ۲۴۴ زندانی لرستانی مشمول عفو شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، محمّد رزم در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ۱۱۷ زندانی در سطح ۱۸ حوزه قضایی مشمول مرخصی پایان حبسی شدند این در حالی است که چهار ماه مرخصی برای مقابله با کرونا برای آنان اعمال شده بود و با پایان یافتن حبس شان آزاد شدند.
    رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به عفو و بخشش تعدادی از محکومان جرایم غیرعمد محاکم قضایی استان، گفت: با عفو ۲۴۴ زندانی در کمیسیون مرکزی ملی و استانی موافقت شد.
    وی با اشاره به این که طبق بخش نامه ۳۰ فروردین قوّه قضائیه افزود: در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مرخصی ۱۷۸۹ زندانی تمدید شد.
    رزم با تأکید بر این که ورود زندانیان با شرایط خاص و رعایت پُروتکل های بهداشتی همراه است، تصریح کرد: ورود زندانیان به زندان، با گرفتن تست کرونا و رعایت اصول بهداشتی وزارت بهداشت همراه است.
    رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به این که ۱۲۵ نفر از زندانیان استان مشمول آزادی مشروط شدند، بیان داشت: ۱۰ زندانی نیز شامل رأی نیمه باز و نظام نیمه آزادی شدند این در حالی است که ۲۵ زندانی نیز مشمول مراقبت الکترونیک شدند.
    وی با اشاره به عفو و بخشش تعدادی از محکومان محاکم قضایی لرستان، افزود: با عفو ۲۴۴ زندانی لرستانی در کمیسیون مرکزی ملّی و استانی موافقت شد.
    در پایان رزم با اشاره به اینکه ۱۰۸ نفر از محکومان مالی دادخواست اعسار دادند خاطرنشان نمود: ۱۷ زندانی نیز شرایط تخفیف و تبدیل مجازات را داشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *