×
آخرین اخبار

۲۰ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شد

  • کد نوشته: 105969
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۵
  • 159 بازدید
  • خرم‌آباد- خبر روز- رییس شورای هماهنگی بانک های لرستان گفت: امسال ۲۰ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شده است و اکنون ۹ هزار و ۴۹۴ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات هستند.

    ۲۰ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، غلامحسین کریمی روز سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان بیان کرد:در مجموع ۲۸ بانک خصوصی و دولتی در سطح اسن استان فعال است.

    وی با بیان اینکه کل اعتبار قرض‌الحسنه لرستان  تسهیلات ازدواج  بالغ‌بر ۳۵ هزار ۶۷۱ میلیارد تومان بوده است اظهار داشت: از این میزان اعتبار ۲۰ هزار و ۷۴۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

    رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان روز ۲۳ آبان‌ماه سال جاری  حدود ۱۵ هزار و ۹۵۵ نفر تسهیلات ازدواج پرداخت و  تعداد پرونده های در نوبت دریافت تسهیلات ۹ هزار و ۴۹۴ مورد است.

    وی با بیان اینکه نسبت پرداختی تسهیلات در بانک های دولتی و خصوصی بیش از ۵۸ درصد است ادامه داد: یک‌چهارم پرداخت تسهیلات ازدواج یعنی حدود ۵۸.۸ درصد توسط بانک ملی پرداخت شده است.

    رییس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان ادامه داد: در مجموع بانک‌های دولتی که حدود ۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد اعتبار داشته که از این رقم ۲۰ هزار میلیارد پرداخت و متقاضی در صف ۲۱۵۸ نفر و درصد پرداختی آن نسبت به اعتبارات مصوب ۵۸.۲ درصد بوده است.

    کریمی عنوان کرد: کل اعتبارات بانک‌های خصوصی استان یک هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان بوده که در مجموع ۷۲۸ میلیارد تومان پرداختی داشته و ۳۳۶ نفر متقاضی در صف و نسبت به کل اعتبارات مصوب ۵۶.۷ درصد پرداختی داشته است.

    وی افزود: در حوزه تسهیلات ازدواج در مجموع در لرستان ۲۰ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان پرداخت شده است که اکنون ۹ هزار و ۴۹۴ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات است و مانده  اعتبار۱۴ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان است و کل تسهیلات ازدواج پرداخت شده در استان ۵۱.۱ درصد است.

    کریمی گفت: ۶۲۴ میلیارد تومان وای فرزندآوری به  ۱۴ هزار و ۶۵۰ نفر در لرستان پرداخت شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *