×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان:
۱۶ آذر نقطه عطفی در عدالت و آرمان خواهی دانشجویان است

  • کد نوشته: 77467
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۷
  • 450 بازدید
  • سرپرست فرمانداری شادگان عصر امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و جشن فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد و پیام نور شهرستان شادگان که در محل فرهنگسرای ملافاضل سکرانی برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان ما هسته اصلی فرزندان این ملت در دانشگاه‌ها علیه استکبار، آمریکا و انگلیس و کسانی هستند که برای تامین منافع‌شان به دنبال پایمال کردن منفعت و منافع ملی ما هستند.
    ۱۶ آذر نقطه عطفی در عدالت و آرمان خواهی دانشجویان است

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان، امید صبری پور با بیان اینکه جنبش دانشجویی از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تا به امروز همواره به استکبارستیزی و عدالت‌خواهی پرداخته است، افزود: شهادت این دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ سرآغاز آرمان بلندی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی به نتیجه رسید و تاکنون نیز استمرار داشته است.

    سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: دانشجو نماد حق طلبی، دفاع از آزادی‌های مشروع و حرکت در مسیر آرمان‌های والا و انسانی است که در مکان دانشگاه با کسب علم و آمیختن آن با مفاهیم عمیق و فطری جدایی‌ناپذیر از نهاد بشر راه توسعه و پیشرفت را به سوی قله‌های موفقیت و افتخار طی می‌کند.

    صبری پور در پایان گفت: ۱۶ آذر روز سربلندی دانشجو و دانشگاه و اهتزاز تعالی انسانیت تا امروز بوده و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضور دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی، همه نوشتار مقدس قاموس دین طلبی و آموختن دین مدارانه است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *