×
آخرین اخبار

۱۱۰ واحد مسکن مهر در خرمشهر آماده واگذاری است

  • کد نوشته: 100760
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۶
  • 154 بازدید
  • آبادان – خبر روز – معاون استاندارو فرماندار ویژه خرمشهر گفت:با  پیگیری استاندار خوزستان عملیات احداث ۱۱۰ واحد مسکن مهر این شهر به پایان رسیده و این منازل آماده واگذاری است.

    ۱۱۰ واحد مسکن مهر در خرمشهر آماده واگذاری است

    به گزارش دیدگاه نیوز نادر عمیدزاده سه‌شنبه در بازدید از پروژه مسکن مهر خرمشهر افزود:عملیات احداث این واحدهای مسکونی به پایان رسیده و نواقص آنها برطرف شده و در هفته آینده به متقاضیان واگذار می شوند.

    معاون استاندارو فرماندار ویژه خرمشهرتصریح کرد: با هماهنگی دستگاه های اجرایی ئو خدماتی واحدهای مسکونی مذکور از امکانات زیرساختی لازم نیز برخوردار بوده و قابلیت سکونت دارند.

    وی افزو: به محض پرداخت مطالبات پیمانکار واگذاری این واحدهای مسکونی آغاز می‌ شود ضمن اینکه به زودی مشکل تامین روشنایی و برق مسکن مهر خرمشهر برطرف شده و مشکل خاصی در مسکن ۴۲ هکتاری خرمشهر نخواهیم داشت.

    عمیدزاده  لازمه موفقیت نهضت ملی ساخت مسکن را ایفای نقش همه دستگاه‌ها و نهادها در این نهضت دانست و اظهار داشت: در زمینه نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۲۹ متقاضی این شهرستان سهم آورده خود را پرداخت کرده ضمن اینکه زمین مناسب برای اجرای این طرح در خرمشهر مهیا شده است.

    فرماندار خرمشهر همچنین برهماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرای شهرستان برای رفع موانع احتمالی و تسریع در اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خرمشهر تاکید کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.