×
آخرین اخبار

یک کشته و ۳۰ مصدوم در حوادث رانندگی خوزستان

  • کد نوشته: 94911
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • 127 بازدید
  • اهواز – خبر روز – مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع ۶ فقره تصادف در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته
    در خوزستان یک کشته و ۳۰ مصدوم بر جا گذاشت.

    یک کشته و ۳۰ مصدوم در حوادث رانندگی خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی روز پنجشنبه بیان کرد: پنج نفر در رده‌های سنی ۳۴ تا ۵۰ ساله در حادثه انحراف از مسیر پژو ۴۰۵ در جاده ایذه – مرغا در روز چهارشنبه مصدوم شدند که با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

    وی افزود: برخورد خودروهای تیبا و پژو در ساعت ۱۷:۱۰ روز گذشته در محور اهواز – اندیمشک نیز هفت نفر مصدوم بر جا گذاشت که شامل سه مرد ۲۵ تا ۶۴ ساله، چهار زن ۲۳ تا ۵۵ ساله بودند؛ سه نفر از این تعداد در محل درمان و چهار نفر توسط آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

    شرهانی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در ساعت ۱۴:۱۱ دقیقه روز چهارشنبه در محور شادگان به سربندر پنج نفر مصدوم شدند و یک نفر فوت شد.

    وی افزود: سه نفر از مصدومان توسط اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند و ۲ نفر توسط هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

    سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا را یادآور شد و اظهارداشت: این حادثه در محور هندیجان به ماهشهر در ساعت ۱۴:۵۶ دقیقه روز گذشته رخ داد که پنج نفر مصدوم در رده سنی ۱۴ تا ۵۵ سال با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

    وی افزود: برخورد خودرو با شتر درمسیر بستان به عبدالخان در بامداد امروز پنجشنبه ۲ مصدوم برجا گذاشت که توسط آمبولانس بستان به بیمارستان طریق القدس اعزام شدند.

    مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: براثرواژگونی خودروی پژو ۴۰۵ حامل زائران کربلا در ساعت ۴:۴۱ دقیقه بامداد امروز در محور اهواز به شوش ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان شامل یک مرد ۵۱ ساله، یک دختر بچه چهار ساله، یک دختر نوجوان ۱۳ ساله و سه نفر در رده سنی ۱۰ تا ۵۵ سال با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شوش منتقل شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *