×
آخرین اخبار

با مساعدت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛
یک باب سالن چند منظوره ورزشی جهت انجام طرح تزریق واکسن کرونا در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت

  • کد نوشته: 62086
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۲
  • 506 بازدید
  • با مساعدت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سالن ورزشی چند منظوره جانباز واقع در میدان شهید علی مردان خان بختیاری ( ۵ بنگله ) برای اجرای طرح واکسیناسیون شهروندان در برابر ویروس کرونا در اختیار مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان قرار گرفت .

    یک باب سالن چند منظوره ورزشی جهت انجام طرح تزریق واکسن کرونا در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت

    به گزارش دیدگاه نیوز ، حسب درخواست مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان مسجد سلیمان و دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان ، سالن ورزشی چند منظوره جانباز که در هسته مرکزی شهر واقع گردیده جهت انجام طرح واکسیناسیون شهروندان در برابر ویروس کرونا در اختیار بهداشت و درمان قرار گرفت.

    لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به همراه مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا حضوری پر رنگ و اثر بخش در مقابله با این ویروس و همچنین پشتیبانی از کادر درمان شهرستان داشته اند. خریداری و اهدای ماسک پزشکی – گان – دستکش – ونتیلاتور های تهاجمی و غیر تهاجمی و سایر اقلام مورد نیاز کادر درمان به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال از جمله موارد مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مقابله با این ویروس می باشد.

    همچنین با همکاری اداره HSE و پایگاه مقاومت بسیج، از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ که این ویروس شیوع پیدا کرد تیم های پیاده و موتوری این شرکت با حضور در محلات، مناطق مسکونی، اماکن عمومی نظیر پارک ها، بانک ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها، مدارس محل آزمون و جایگاه های توزیع سوخت نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اقدام می نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *