×
آخرین اخبار

یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام شدند

  • کد نوشته: 107739
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۶
  • 175 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی همزمان با هفته بسیج با هدف محرومیت زدایی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

    یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام شدند

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز مجید سوری روز شنبه در همایش بزرگ حماسه و نمایش اقتدار بسیج در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار کرد: بسیج راهبردها را از مقام معظم رهبری دریافت و اجرایی می‌کند.

    وی با بیان اینکه هفته گذشته یکهزار و ۲۷۵ برنامه در لرستان اجرا شده است گفت: همچنین در عرصه محرومیت زدایی، خدمات به محرومان و حوزه فرهنگی و اجتماعی، برنامه های متنوعی اجرا شد و سپاه لرستان در این راستا اقدامات خوبی را به سرانجام رساند.

    سوری با اشاره به اینکه مردمی کردن اقدامات نظام از دیگر وظایف جهادگران است افزود: فعالیت جهادگران، نمونه بارز مردم سالاری دینی می باشد تا جاییکه امروز مشکلات مردم در مناطق مختلف، با حضور این قشر بررسی و شناسایی می شود.

    وی جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمنان را امری ضروری دانست و ادامه داد: فتنه ۲ ماه اخیر، با حضور مردم و نیروهای نظامی و بسیج ناکام ماند، جهادگران به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور اثر بخش دارند چراکه مردم داری و مردم یاری بواسطه اقدامات جهادگرایانه رقم خواهد خورد.

    پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *