×
آخرین اخبار

گسترش فهرست روسیه برای کشورهای غیردوست

  • کد نوشته: 102951
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۸
  • 99 بازدید
  • روسیه با افزودن ۱۱ قلمرو متعلق به انگلیس که حامی اوکراین در جنگ بودند، فهرست قلمروهای دشمن را گسترش داد.

    گسترش فهرست روسیه برای کشورهای غیردوست

    به گزارش دیدگاه نیوز، روسیه امروز (یکشنبه) لیست کشورها و قلمروهای غیر دوست را با افزودن ۱۱ قلمروی دیگر متعلق به انگلیس که از تحریم‌ها علیه مسکو حمایت می‌کنند، افزایش داده است.
    به گزارش سرویس بین الملل برخط نیوز به نقل از همشهری – خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه دولت مسکو آمده است: دولت روسیه لیست کشورها و قلمروهای خارجی غیر دوست را که علیه مسکو، شرکت های روسی و شهروندان این کشور اقدامات غیردوستانه انجام می دهند، توسعه داده است.

    در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: ۱۱ قلمروی فرامرزی دیگر متعلق به دولت بریتانیا به این لیست افزوده شده که از تحریم های لندن علیه مسکو حمایت می کنند.

    بر اساس اعلام این بیانیه، نام قلمروهای برمودا، قلمروی جنوبگان بریتانیا، قلمروی اقیانوس هند بریتانیا، جزایر کیمن، جزایر فالکلند، مونتسرات، جزایر پیت کرن، سنت هلنا، اسنشن و تریستان دا کونا، جزایر جورجیای جنوبی و ساندویچ جنوبی، آکراتاری و داکیلیا، جزایر تورکس و کایکوس توسط دولت مسکو به این لیست افزوده شدند.

    در ابتدا، این لیست فقط شامل سه قلمرو تحت کنترل انگلیس یعنی جزیره آنگویلا، جزایر ویرجین انگلیس و جبل الطارق می شد. حالا ۱۴ قلمروی فرامرزی بریتانیا به فهرست کشورهای «غیر دوست» فزوده شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.