×
آخرین اخبار

گزارش ناجا از اغتشاشات اخیر

  • کد نوشته: 8671
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۷
  • 588 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ سخنگوی ناجا از کشته شدن ۲۰ نفر در آشوب‌های اخیر خبر داد.   سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی ناجا اظهار کرد:طراحان و صحنه گردانان اصلی حوادث اخیر زیر چتر و اشراف اطلاعاتی پلیس شناسایی شدند و همدلی و وفاق پلیس و مردم موجب جداسازی صف مردم و معترضان از آشوبگران و مخربین اموال […]

    گزارش ناجا از اغتشاشات اخیر

    دیدگاه نیوز/ سخنگوی ناجا از کشته شدن ۲۰ نفر در آشوب‌های اخیر خبر داد.

     

    سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی ناجا اظهار کرد:طراحان و صحنه گردانان اصلی حوادث اخیر زیر چتر و اشراف اطلاعاتی پلیس شناسایی شدند و همدلی و وفاق پلیس و مردم موجب جداسازی صف مردم و معترضان از آشوبگران و مخربین اموال شخصی و عمومی و متعدیان به جان و مال مردم شد.

     

    وی افزود:اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در طی مراحل و با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی و مسببان رهایی خودروی آتش نشانی شناسایی و دستگیر شدند و عاملان اصلی و لیدر‌های آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می‌برند.

     

    سخنگوی ناجا گفت:حدود ۲۰ نفر در حوادث اخیر که در بین آنان فرزند و پدری بود با رها شدن خودروی آتش نشانی توسط آشوبگران جان باختند و دل هر ایرانی را به درد آورد و تعدادی نیز در طی حمله مسلحانه و یورش به مقر‌های نیرو‌های مسلح کشته شدند، نحوه و چگونگی کشته شدن برخی دیگر از جان باختگان، مبهم و در حال بررسی است.

     

    سردار منتظرالمهدی ادامه داد:برخی کارکنان ناجا در آشوب ها مصدوم شدند و یک نفر از رده های نظامی به شهادت رسید.

     

    وی گفت:از مردم خوب، فهیم و عزیز کشورمان و همچنین سازمان‌ها و نهاد‌ها و فرماندهان لشکری و کشوری؛ من جمله رؤسای محترم جمهور، قوه قضائیه، قوه مقننه، ائمه و خطبای جمعه سراسر کشور،آیات عظام و مراجع تقلید به سبب همراهی و همنوایی با نیروی انتظامی و ارسال پیام تشکر می کنم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *