×
آخرین اخبار

گزارش روند واکسیناسیون سنین مختلف در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 66905
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۹
  • 576 بازدید
  • گروههای سنی اعلام شده جهت تزریق واکسن به مراکز مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند
    گزارش روند واکسیناسیون سنین مختلف در شهرستان مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجد سلیمان از گروههای سنی مختلف اعلام شده جهت تزریق واکسن خواست برای تسریع در مهار ویروس کرونا به مراکز اعلام شده مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

    دکتر شایسته شمی پور نقش مردم را در مقابله با کنترل این ویروس، مهم دانست و گفت: ضروری ست تمام اقشار جامعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی، با مجموعه سلامت همکاری کنند.

    وی در ارتباط با روند واکسیناسیون در شهرستان مسجدسلیمان گفت: یکی از راههای موفقیت در مهار کرونا واکسیناسیون عمومی ست و افزود: روند ارائه واکسن کرونا در مسجدسلیمان به خوبی در حال انجام است و تاکنون در گروه سنی ۸۰ سال به بالا از مجموع ۱۸۷۳ نفر جمعیت هدف ۶۹ درصد، گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ از مجموع جمعیت ۹۴۳ نفر ۷۳ درصد، گروه سنی ۷۰ الی ۷۴ سال از مجموع جمعیت ۱۹۸۰ نفر ۶۴ درصد، گروه سنی ۶۵ الی ۶۴ سال از مجموع جمعیت ۲۷۷۱ نفر ۵۰ درصد و گروه سنی ۶۰ الی ۶۴ سال از مجموع جمعیت هدف ۳۴۸۳ نفر ۹ درصد اقدام به تزریق واکسن نمودند.

    وی در ارتباط با اولین مورد کرونا دلتا در مسجد سلیمان نیز گفت: فرد مورد نظر از از طریق یکی از بستگان خود که در یکی از استان های درگیر با این ویروس مشغول به کار است به این ویروس مبتلا و حال عمومی ایشان مساعد است.

    شمی پور از متنفذین اجتماعی همچنین صاحبان قلم خواست، گروه‌های سنی اعلام شده از سوی شبکه بهداشت و درمان را برای دریافت واکسن تشویق کنند. دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان ابراز امیدواری کرد: مردم با پرهیز از برگزاری مراسمات عزا و عروسی و دورهمی های خانوادگی و به مدد همبستگی و اتحاد، از این شرایط بحرانی سربلند و دلخوش عبور کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *