×
آخرین اخبار

گزارش خبر روز از مراسم ۹ دی شهرستان مسجدسلیمان + فیلم و عکس

  • کد نوشته: 19235
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۰
  • 1143 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع این شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج صادق امینی خطیب جمعه مسجدسلیمان با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد فتنه های مختلفی از سوی مستکبران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم افزود: فتنه ای که در سال […]

    گزارش خبر روز از مراسم  ۹ دی شهرستان مسجدسلیمان + فیلم و عکس

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع این شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج صادق امینی خطیب جمعه مسجدسلیمان با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد فتنه های مختلفی از سوی مستکبران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم افزود: فتنه ای که در سال ۷۸ داشتیم، فتنه ای که در ۸۸ داشتیم، آشوب هایی که در ۹۶ و در امسال رخ داد هر کدام می توانست کشوری را دگرگون و دچار بحران کند، اما مردم همیشه در صحنه و انقلابی ثابت کردند اگر چه زیر فشار اقتصادی هستند اما پای نظام و ولایت ایستاده اند.

    وی ادامه داد: ظاهر همه فتنه ها اغوا کننده و فریب کارانه است، مثل آزادی بیان، تخلف در انتخابات با وجود ۴۰ میلیون رای سالم ، گرانی بنزین و غیره. حاج اقا امینی با اشاره به اینکه فتنه هایی که تاکنون اتفاق افتادند مشترکات بسیاری داشتند خاطر نشان کردند: ۴ فتنه تا به امسال رخ دادند و به فضل خدا نظام و ملت از اینها سربلند بیرون آمدند. فتنه هایی که وقتی آنها را بررسی می کنیم نقاط مشترک بسیاری دارند هر ۴ فتنه ریشه در بی تدبیری بی خردی و بی برنامگی برخی خواص و نا اهلان داخل کشور بود.

    حاج اقا امینی با تاکید بر اینکه دشمنان نقشه های بسیاری برای کشورهای اسلامی در سر می پرورانند و با فتنه و نیرنگ بدنبال اهداف پلید خود در این کشورها هستند افزود: فتنه ای که در عراق اتفاق افتاد و با وجود اینکه عراق از یک دولت مقتدر مسلط و قانونی برخوردار بود اما این کشور دچار بحران شد. فتنه ای که در لبنان رخ داد اما بحمدالله با وجود نخبگان هوشمند و رهبران بیداری همچون سید حسن نصرالله که تصمیمات بجا و به موفع می گیرند این فتنه ها ناموفق شدند دارند.

    دلیل بروز اتفاقات بعد از انتخابات ۸۸ هواپرستی و ثروت طلبی و خودخواهی سران فتنه بود در ادامه افزود: در فتنه ۸۸ دیدیم سران فتنه می گفتند چون ما نیستیم انتخابات ناسالم است. مردم بخوبی فتنه ۸۸ را تشخیص دادند و در ۹ دی بخوبی عمل کردند.

    خطیب جمعه مسجدسلیمان با اشاره به مانور مشترک ایران، روسیه و چین در آب های خلیج فارس و اقیانوس هند اضافه کرد: در زمانی که عناصر منحرف داخل و استکبار خارج در بُعد اقتصادی و گرانی بازار با غفلت و بی توجهی ملت را نا امید می کنند جوانان انقلابی وزارت دفاع، سپاه مقتدر و ارتش سربلند دنیا را به شگفتی در آوردند و ثابت کردند که ایران اسلامی مقتدر است و شعار ما میتوانیم و می شود را به جهانیان نشان دادند.

    پیوند امت و ولایت فقیه در همه حال چشم طمع دشمنان نظام را کور کرد، عشق مردم به رهبر عزیز پیوندی ناگسستنی است و می بینیم در همه فتنه ها هوشمندی و درایت رهبر فرزانه و مردم آگاه و با بصیرت حسرت بر چهره استکبار نمایان کردند و در برابر ناتوانی آنها، سربلندی برای انقلاب اسلامی و کشور ایران به ارمغان آمد.

    وی ۲ اسفند را بسیار مهم دانست و گفت: ملت عزیز ایران علی رغم همه سم پاشی ها و تفرفه افکنی ها که دشمن علیه انتخابات ۲ اسفند می کنند و سعی دارند با جملاتی همچون انتخابات مهندسی شده است و فرمایشی است بذر نا امیدی را بر دل های مردم می پاشد اما مردم آگاه و با بصیرت با هر نوع عقاید چه چپ و چه راست پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و ان شاء الله با انتخابات چند ده میلیونی نشان خواهیم داد که ملت نظام را میخواهد.

    خطیب جمعه شهرستان مسجدسلیمان بر انتخابات تاکید کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲ اسفند خط بطلانی بر همه فتنه ها خواهند کشید و نقشه های شوم استکبار جهانی و دشمنان و منحرفان داخلی را بار دیگر نقش بر آب می کنند. و به جهانیان ثابت می کنند پای نظام انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدا ایستاده اند.

    حاج اقای امینی در بخشی از سخنان خود خطاب به جوانان انقلابی افزود: امروز برای کشور ما جنگ نظامی و فیزیکی سنتی و متعارف مطرح نیست اما جهاد باقی است. امروزه استکبار به دنبال این است تا با القای فرهنگ خود، کاشت بذر نا امیدی بین آحاد ملت به خصوص جوانان، فشارهای اقتصادی، با تبلیغات وسیعی که سعی دارند داشته های ما را به نداشته تبدیل کنند به نیت خودشان می خواهند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما روز به روز خودشان نا امیدتر شدند.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *