×
آخرین اخبار

گزارش تصویری مراسم تکریم و معارفه‌ مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

  • کد نوشته: 106212
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۶
  • 314 بازدید
  • مراسم تکریم مسئول اسبق و معارفه مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز صبح سه شنبه بیست و چهارم آبان ماه در سالن جلسات ولایت این دانشگاه برگزار شد. به گزارش دیدگاه نیوز  در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حافظ ثابت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور شیراز گفت: […]

    گزارش تصویری مراسم تکریم و معارفه‌ مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

    مراسم تکریم مسئول اسبق و معارفه مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز صبح سه شنبه بیست و چهارم آبان ماه در سالن جلسات ولایت این دانشگاه برگزار شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز  در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حافظ ثابت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور شیراز گفت: با توجه به اینکه بسیج جایگاه ویژه‌ای دارد و انتظاری که از بسیج و بسیجیان می‌رود نیز انتظاری ویژه است، امیدواریم با توکل بر خداوند متعال در انجام رسالت و مسئولیت خود سربلند بوده و همه ما حامی بسیجیان هستیم.

    جاجرمی زاده ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صالح زارعی در طول دوران مسئولیت وی گفت: جذب حداکثری و دفع حداقلی یک اصل راهبردی در تشکیلات بسیج دانشجویی به شمار می آید و از جمله مسائلی به شمار می‌رود که مقام معظم رهبری به اهتمام در این باره تأکید ویژه ای کرده اند.

    در انتهای مراسم سیناپور مسئول دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی شیراز گفت: ضرورت و انسجام کار تشکیلاتی و تداوم آن و تحقق رسالت دیرینه بسیج دانشجویی در دانشگاه یکی از مأموریت های مهم این تشکیلات هستند.

    در پایان این مراسم، مهدی پارسایی از سوی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس به‌ عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز معرفی شد و از زحمات صالح زارعی مسئول سابق این تشکل قدردانی شد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *