×
آخرین اخبار

گروه مقاومت فلسطینی: ۵ عملیات علیه اهداف صهیونیستی انجام دادیم

  • کد نوشته: 99441
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۰
  • 116 بازدید
  • تهران- خبر روز- گروه مقاومت فلسطینی «عرین الأسود» اعلام کرد که این گروه در روز سه‌شنبه ۵ عملیات علیه اهداف صهیونیستی انجام داده است.

    گروه مقاومت فلسطینی: ۵ عملیات علیه اهداف صهیونیستی انجام دادیم

    به گزارش دیدگاه نیوز از القدس العربی، این گروه که مقر آن در شهر نابلس است افزوده است که ظهر سه‌شنبه گروهی از نظامیان را در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین شافی شمرون در نابلس هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن شماری و کشته شدن یک نظامی صهیونیست شده است.

    گروه عرین الأسود از شهروندان فلسطینی خواسته است تا از این گروه مقاومتی حمایت کنند و همچنین از همه مبارزان گروه‌های فلسطینی درخواست کرده تا در آماده باش باشند.

    صبح سه‌شنبه نیز منابع خبری از تیراندازی به یک اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در منطقه جنین در کرانه باختری خبر داده بودند.

    چند ساعت پس از این حادثه رسانه‌های صهیونیست به نقل از ارتش اشغالگر اعلام کردند که یکی از نظامیان براثر این تیراندازی کشته شده است.

    ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تحقیقات درباره این حادثه و چرایی خودداری مقابله این نظامیان با عاملان تیراندازی آغاز شده است.

    سران رژیم صهیونیستی از بیش از دو ماه اخیر و به ویژه بعد از تجاوز نظامی سه روزه این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

    با وجود همه این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری افزوده‌اند؛ به گونه‌ای که صدای بسیاری از رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست را درآورده است.

    تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها ربوده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *