×
آخرین اخبار

 گران ترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۰ را بشناسید

  • کد نوشته: 21990
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۲
  • 371 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، خودروهای برقی برندهای مشهور در دنیا مانند سایر انواع خودروهای این برندها با قیمت های بالایی به بازار عرضه می شوند به عنوان مثال خودرو برقی پورشه که تایکان نام دارد یکی از گران ترین خودروهای برقی است که در سال ۲۰۲۰ تولید شده است و این خودرو به قیمت ۱۰۳ […]

     گران ترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۰ را بشناسید

    به گزارش دیدگاه نیوز، خودروهای برقی برندهای مشهور در دنیا مانند سایر انواع خودروهای این برندها با قیمت های بالایی به بازار عرضه می شوند به عنوان مثال خودرو برقی پورشه که تایکان نام دارد یکی از گران ترین خودروهای برقی است که در سال ۲۰۲۰ تولید شده است و این خودرو به قیمت ۱۰۳ هزار و ۸۰۰ دلار خرید و فروش می شود.

    پس از خودرو برند پورشه در جایگاه دوم گران ترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۰ نام برند تسلا آمده است و خودرو مدل ایکس این کمپانی با قیمت ۸۴ هزار و ۹۹۰ دلار جایگاه دوم گران ترین خودرو برقی را به دست آورده است؛ اما این آخرین باری نخواهد بود که در این فهرست از غول خودروهای برقی صحبت به میان آمده است بلکه جایگاه سوم این فهرست نیز متعلق به یکی دیگر از خودروهای این کمپانی است.

    خودرو تسلا مدل اس توانسته است با قیمت ۷۹ هزار و ۹۹۰ دلار به جایگاه سوم گران ترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۰ راه پیدا کند، برخی مدل های این خودرو با آپشن های مخصوص حتی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار نیز رسیده اند.

    پس از تسلا نوبت یکی دیگر از غول های  صنعت خودروسازی دنیا یعنی شرکت آئودی است و خودرو برقی مدل ای ترون این کمپانی با قیمت ۷۴ هزار و ۸۰۰ دلار توانسته است در جایگاه چهارم گران ترین خودروهای برقی دنیا در سال ۲۰۲۰ قرار بگیرد.

    و سرانجام جایگاه پنجم گران ترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۰ به خودرو مدل آی پیس کمپانی خودروسازی جگوار تعلق دارد.

    قیمت این خودرو ۶۹ هزار و ۸۵۰ دلار است و در صورتی که تمام آپشن های در نظر گرفته شده را داشته باشد قیمت آن گاهی تا ۸۱ هزار دلار بالا خواهد رفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.