×
آخرین اخبار

کمالوند: ۷ سهمیه لیگ برتری به درد نفت مسجدسلیمان نمی‌خورد

  • کد نوشته: 74533
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۸
  • 327 بازدید
  • سرمربی نفت مسجد سلیمان از تغییرات پُرتعداد بازیکنان این تیم نسبت به فصل گذشته انتقاد کرد و گفت که خرید هفت سهمیه لیگ برتری به درد نفتی‌ها نمی‌خورد.
    کمالوند: ۷ سهمیه لیگ برتری به درد نفت مسجدسلیمان نمی‌خورد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، فراز کمالوند درباره وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نفت آخرین تیم لیگ برتری بود که کارش را آغاز کرد و ما هنوز در حال بستن تیم هستیم. سایر تیم‌ها کارهای تاکتیکی و بدنسازی خود را انجام داده‌اند و بازی دوستانه هم برگزار کرده‌اند. پس از هفته دوم لیگ برتر، ۲۰ روز تعطیلی داریم که ان‌شاءالله تیم را در این مدت درست می‌کنیم.

    به‌خاطر هواداران، از بسیاری از محدودیت‌های نفت مسجدسلیمان چشم‌پوشی می‌کنیم

    وی با اشاره به مشکلات سخت‌افزاری نفت مسجد سلیمان و نیز مسئله لباس بازیکنان این تیم تصریح کرد: حدود ۱۰ روز اول که کارمان را آغاز کرده بودیم، مشکل لباس داشتیم که این مشکل حل شد. باشگاه نفت مسجدسلیمان محدودیت‌هایی دارد، اما این محدودیت‌ها را به خاطر هواداران متعصب و صمیمی خودمان کنار می‌گذاریم. به خاطر آنها از بسیاری از محدودیت‌ها چشم‌پوشی می‌کنیم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که از حمایت تماشاگران بهره‌مند شویم.

    تیم فعلی را با بازیکنانی که در بازار مانده‌اند، تشکیل داده‌ایم

    سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات تابستانی گفت: از دو هفته پیش که به نفت مسجد سلیمان آمدم، ۹۰ تا ۹۵ درصد بازیکنان لیگ برتر با سایر باشگاه‌ها قرارداد بسته بودند. ما تیم فعلی را با همین بازیکنانی که در بازار مانده‌اند، تشکیل دادیم و دو سه بازیکن دیگر جذب می‌کنیم تا نفت تکمیل شود.

    با باشگاه تفاهم کردیم فقط کرار را به‌عنوان بازیکن خارجی جذب کنیم

    کمالوند درباره منتفی شدن جذب فرناندو دخسوس و کاخابر کاکاشویلی و وضعیت کرار جاسم خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه در این باره قول مساعد داده‌اند و ان‌شاءالله جمع ما اضافه شود. کرار می‌تواند برای نفت بسیار تأثیرگذار باشد. قرار بود سه بازیکن خارجی جذب کنیم که قیمت آنها هم بالا نبود و باید به اندازه بازیکنان داخلی به آنها پول می‌دادیم، اما شرایط باشگاه به گونه‌ای بود که تفاهم کردیم همین یک بازیکن خارجی را بگیریم.

    هفت سهمیه لیگ برتری به درد تیم‌هایی می‌خورد که نصف تیم خود را حفظ کرده‌اند، نه ما

    وی درخصوص هدف نفت مسجدسلیمان در لیگ بیست‌ویکم عنوان کرد: هدف ما بقا در لیگ برتر است. ما کارمان را خیلی دیرتر از سایر باشگاه‌ها و در فاصله ۲۰ روز تا شروع مسابقات آغاز کردیم و متأسفانه همه قراردادهای بازیکنان فصل گذشته یک ساله بود. سهمیه خرید هفت بازیکن لیگ برتری به درد تیم‌هایی می‌خورد که ۵۰ درصد تیم را حفظ کرده‌اند،‌ اما تنها دو یا سه بازیکن از فصل گذشته در نفت مانده‌اند. فقط ما چنین شرایطی داریم.

    ترتیب دیدارهای لیگ تفاوتی ندارد

    سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد برنامه تیمش در فصل جدید لیگ برتر بیان کرد: وقتی قرار است با همه تیم‌ها بازی کنید، ترتیب دیدارها تفاوتی ندارد. امسال شرایط برگزاری بازی‌ها دشوار است و منافع باشگاهی بر منافع ملی ارجحیت دارد. تیم ملی بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در پیش دارد، پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود و تیم امید هم باید در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا بازی کند.

    دست به عصاتر از گذشته حرکت می‌کنم و مسائل آماده‌سازی تیم باید مکتوب باشد

    کمالوند درباره انتقادات نسبت به خودش بابت تعویض پُرتعداد تیم‌ها اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی نیست. من سه سال را در تراکتور و سه سال را در گسترش فولاد گذراندم؛ یعنی طی شش سال تنها دو باشگاه داشتم. من قواعدی برای خودم دارم و معتقدم اگر قول و قراری در میان است، باید به آن پایبند باشیم. با خودم عهد کردم شرایط جذب بازیکن، اردوها و سخت‌افزار را روی کاغذ بیاوریم. قبلاً با باشگاه‌ها بر سر یک مبلغ به توافق می‌رسیدم و قرارداد می‌بستم, اما حالا دست به عصاتر از گذشته حرکت می‌کنم.

    اگر شرایط زمین مسجدسلیمان مناسب باشد، در این شهر تمرین می‌کنیم

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمرینات شاگردانش در فصل جدید، در تهران برگزار خواهد شد یا مسجدسلیمان، تصریح کرد: تمرینات تیم نفت سال‌های گذشته در تهران برگزار می‌شد. اگر شرایط زمین تمرینی مسجدسلیمان مناسب باشد، دوست دارم در این شهر تمرین کنیم و باید وضعیت زمین را ببینیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *