×
آخرین اخبار

کلنگ زنی مجتمع امدادی چند منظوره در ورزقان به زمین زده شد

  • کد نوشته: 46771
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۶
  • 410 بازدید
  •  با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیران و مسئولان کلنگ مجتمع امدادی چند منظوره در محور ورزقان_ خواجه به زمین شد.
    کلنگ زنی مجتمع امدادی چند منظوره در ورزقان به زمین زده شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، صبح امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ کلنگ احداث مجتمع امدادی چند منظوره که توسط شرکت مس آذربایجان (سونگون ورزقان) احداث خواهد شد به زمین زده شد .

    این مجتمع امدادی چند منظوره برای اولین بار در کشور در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع توسط شرکت مس آذربایجان (سونگون ورزقان) احداث خواهد شد و برای کلیه دستگاههای متولی امدادی جهت هم افزایی و استفاده از ظرفیت های همدیگر و سرعت عمل در امدادرسانی اعم از جمعیت هلال احمر ، اورژانس ، پلیس راه ، راهدارخانه و آتش نشانی ، پایگاه و ایستگاه احداث خواهد شد.
    دکتر حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در حاشیه کلنگ زنی این مجتمع احداث این مجتمع را گامی مهم در تاریخ امدادرسانی دانست و آنرا بعنوان پایلوت کشوری عنوان کرد.

    وی به امتیازات این مجتمع امدادی اشاره کرد و افزود : مجتمع امدادی مزبور در محل پایگاه امداد و نجات شهید احمدی روشن علی بیگ کندی جمعیت هلال احمر شهرستان ورزقان احداث می شود ، در این مجتمع، سازمان های خدمت رسان در سوانح و حوادث جاده ای در یک سایت بزرگ جانمایی شده و به منظور پاسخگویی سریع و موثر به سوانح جاده ای ایفای نقش خواهند کرد .

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در این مجتمع، جمعیت هلال احمر، پلیس راه، اورژانس، راهداری و آتش نشانی در محل های اختصاصی مستقر و امکانات و اختیارات لازم برای پاسخگویی به حوادث را در اختیار خواهند داشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *