×
آخرین اخبار

کلاهبرداری با جعل مدرک مادر فوت شده در لرستان

  • کد نوشته: 120242
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۷
  • 68 بازدید
  • رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری جاعل اسناد در مرکز این استان خبر داد.

    کلاهبرداری با جعل مدرک مادر فوت شده در لرستان

    سرهنگ عبدالرضا رخشان، اظهار داشت: در پی اعلام فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه یک نفر اقدام به تهیه و تنظیم اوراق و صورت جلسات جعلی فوت مادر شاکی کرده است، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفته و با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی و انجام اقدامات کارشناسی به عمل آمده بر روی سند مکشوفه جعلی بودن مدرک از حیث امضا و نوشته‌ها محرز شد.

    رئیس پلیس آگاهی لرستان، تصریح کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوزهای لازم قضائی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

    سرهنگ رخشان، اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضائی به مرجع خواهان تحویل داده شد.

    وی به شهروندان توصیه کرد که معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام و به ثبت برسانید تا از دخل و تصرف در آن جلوگیری و تحت حمایت‌های قانونی قرار گیرید و برای اطمینان از اصالت سند از مرجع صدور آن استعلام بگیرید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *