×
آخرین اخبار

کشف ۸۱ کیلوگرم مواد مخدر در ایام نوروز در فرودگاه‌های کشور

  • کد نوشته: 122691
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۰
  • 69 بازدید
  • فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور عملکرد پلیس فرودگاه را در ده روز نخست اجرای طرح نوروزی تشریح کرد.

    کشف ۸۱ کیلوگرم مواد مخدر در ایام نوروز در فرودگاه‌های کشور

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛سردار محسن عقیلی در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرعی ابوذر به تشریح عملکرد پلیس فرودگاه‌های کشور در ۱۰ روز نخست اجرای طرح نوروزی پرداخت.

    وی با اشاره به اهمیت بالای خطوط حمل و نقل هوایی در جابجایی مسافر در ایام تعطیلات نوروزی، بیان داشت: امروزه جا به جایی ایمن مسافر و کالا و در این میان استفاده از خطوط حمل و نقل هوایی به دلیل سرعت انتقال بالا حائز اهمیت ویژه‌ای است.

    وی ادامه داد: با شروع سفر‌های نوروزی و افزایش حجم پروازها، اقدامات کنترلی در همه فرودگاه‌ها پیش بینی و با تقویت توان یگان‌ها به خصوص فرودگاه‌های کلان شهر‌ها و شهر‌های زیارتی و سیاحتی تدابیر لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقا ضریب امنیت عمومی اتخاذ شده است.

    این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا امنیت ۵۹ فرودگاه در سراسر کشور را به عهده دارد و همگام با توسعه فرودگاه‌ها نقش کاربردی و بسزایی در تأمین امنیت مسافران عزیز و توسعه صنعت هوانوردی داشته است.

    فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص میزان کشفیات مواد مخدر در این پلیس اظهار داشت: در ۱۰ روز نخست اجرای طرح نوروزی در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر مقدار ۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف و ضبط شد.

    وی با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در پلیس فرودگاه‌های کشور، در خصوص میزان کشفیات کالای قاچاق در این پلیس گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق، کشف و ضبط شد.

    سردار عقیلی در خاتمه سخنان خود امنیت را محصول مشترک همکاری فرماندهی انتظامی، مردم، مسئولان و سازمان‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد مردم و دستگاه‌ها همان طور که تاکنون با پلیس تعامل خوبی داشته اند، همچنان به همکاری بیشتر ادامه داده، تا ان شاءالله به توفیقات بهتری در راستای امنیت و آرامش جامعه دست پیدا کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *