×
آخرین اخبار

کشف ۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 42720
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • 498 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۸۰هزار عدد ماسک احتکار شده در شهرستان “مسجدسلیمان “خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ” سرهنگ علی حسینی” اظهار داشت در پی شیوع ویروس کرونا و دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک در یک انبار در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور […]

    کشف ۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در مسجدسلیمان

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۸۰هزار عدد ماسک احتکار شده در شهرستان “مسجدسلیمان “خبر داد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ” سرهنگ علی حسینی” اظهار داشت در پی شیوع ویروس کرونا و دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک در یک انبار در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت. وی افزود: با شناسایی محل و هماهنگی مرجع قضایی، ماموران اداره نظارت بر اماکن موفق شدند در بازرسی از انبار مذکور ۸۰ هزار عد ماسک و مقداری دستکش بهداشتی احتکار شده را کشف کنند.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اماکن انتقال شد گفت: متاسفانه عده ای سودجو و فرصت طلب در این ایام اقدام به احتکار و گران فروشی اقلام مورد نیاز مردم می کنند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که با این اقدام خود باعث ایجاد التهاب در بازار می شوند و امنیت جانی شهروندان را به مخاطره می اندازند قاطعانه برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص احتکار اقلام بهداشتی را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند.

    نظرات خود را در زیر همین صفحه در مورد این خبر با ما در میان بگذارید

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *