×
آخرین اخبار

کشف ۳۳ هزار لیتر نفت خام قاچاق در باغملک

  • کد نوشته: 102254
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۵
  • 153 بازدید
  • اهواز – خبر روز – فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۳۳ هزار لیتر نفت خام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان باغملک کشف و ضبط شد.

    کشف ۳۳ هزار لیتر نفت خام قاچاق در باغملک

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان باغملک حین کنترل خودروهای عبوری در محور “باغملک- اهواز” به یک دستگاه تریلر کشنده حامل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

    وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۳ هزار لیتر نفت خام قاچاق کشف کردند.

    فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش نفت مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهارداشت: یک متهم در این راستا دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

    سردار صالحی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

    سارق سیم برق هوایی با ۲ فقره سرقت در دشت آزادگان دستگیر شد

    فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری یک سارق سیم برق هوایی و کشف ۲ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی خبر داد.

    سرهنگ”جواد مراونه” در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهر سوسنگرد حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک نفر در حال سرقت سیم برق شبکه هوایی دشت ازادگان برخورد کردند.

    وی افزود: سارق با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد ولی درنهایت با سرعت عمل ماموران دستگیر و در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۲ فقره سرقت سیم برق فشار شبکه هوایی اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان به هشدارهای انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته باشند.

    کشف بیش از پنج هزار عدد قرص غیرمجاز در رامهرمز

    فرمانده انتظامی رامهرمز از کشف پنج هزار و ۴۲۱ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ محمد محمدی نسب در تشریح این خبر اظهارداشت : با دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده قرص های غیرمجاز توسط یک فرد سودجو در یکی از مناطق، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی محل مذکور که یک باب مغازه عطاری در سطح شهرستان بود، را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیر کننده متهم را دستگیر و پنج هزار و ۴۲۱ عدد انواع قرص غیرمجاز در بازرسی کشف کردند .

    سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.